ISBN: 9780595428670
Communication is of vital importance for everyone. It is omnipresent and exerts enormous influence on the way we think and act - from interpersonal relationships to consumer behavior. Ma… Meer...
Indigo.ca Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780595428670
Communication is of vital importance for everyone. It is omnipresent and exerts enormous influence on the way we think and act - from interpersonal relationships to consumer behavior. Mar… Meer...
BarnesandNoble.com Free Shipping on eligible orders over $25 Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Details... |
2010, ISBN: 0595428673, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: TO EXCEL/KALEIDOSCOPE SOF, 168 Seiten, L=152mm, B=229mm, H=10mm, Gew.=254gr, [GR: 27860 - TB/Wirtschaft/Werbung, Marketing], [SW:… Meer...
Buchgeier.com Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Details... |
2010, ISBN: 9780595428670
Communicational Marketing: Paperback: iUniverse: 9780595428670: 21 Jan 2010 Advertising, , , , Communicational Marketing, Carlo De Micco Luigi Carlo De Micco, 9780595428670, iUniverse, ,… Meer...
wordery.com MPN: , SKU 9780595428670 Verzendingskosten: EUR 0.00 Details... |
2010, ISBN: 9780595428670
Communicational Marketing: Paperback: iUniverse: 9780595428670: 21 Jan 2010 Advertising, , , , , , , , , , , ,, [PU: Authors Choice Press; Writers Club Press]
wordery.com MPN: , SKU 9780595428670 Verzendingskosten:Preise variieren je nach Lieferland., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9780595428670
Communication is of vital importance for everyone. It is omnipresent and exerts enormous influence on the way we think and act - from interpersonal relationships to consumer behavior. Ma… Meer...
ISBN: 9780595428670
Communication is of vital importance for everyone. It is omnipresent and exerts enormous influence on the way we think and act - from interpersonal relationships to consumer behavior. Mar… Meer...
2010
ISBN: 0595428673
Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD
Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: TO EXCEL/KALEIDOSCOPE SOF, 168 Seiten, L=152mm, B=229mm, H=10mm, Gew.=254gr, [GR: 27860 - TB/Wirtschaft/Werbung, Marketing], [SW:… Meer...
2010, ISBN: 9780595428670
Communicational Marketing: Paperback: iUniverse: 9780595428670: 21 Jan 2010 Advertising, , , , Communicational Marketing, Carlo De Micco Luigi Carlo De Micco, 9780595428670, iUniverse, ,… Meer...
2010, ISBN: 9780595428670
Communicational Marketing: Paperback: iUniverse: 9780595428670: 21 Jan 2010 Advertising, , , , , , , , , , , ,, [PU: Authors Choice Press; Writers Club Press]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Communicational Marketing: How to Communicate Effectively with Competent Consumers
EAN (ISBN-13): 9780595428670
ISBN (ISBN-10): 0595428673
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: TO EXCEL/KALEIDOSCOPE SOF
168 Bladzijden
Gewicht: 0,254 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-09-29T13:33:00+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-05-02T17:43:56+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0595428673
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-595-42867-3, 978-0-595-42867-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: marketing
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780595681938 Communicational Marketing (Luigi Carlo De Micco)
< naar Archief...