- 5 resultaten
laagste prijs: € 38,53, hoogste prijs: € 62,38, gemiddelde prijs: € 49,69
1
Brand - NEWMAN  BRUCE, NEWMAN  TODD
bestellen
bij amazon.com
$ 58,33
(ongeveer € 50,14)
bestellenGesponsorde link
NEWMAN BRUCE, NEWMAN TODD:

Brand - pocketboek

2017, ISBN: 1524921122

[SR: 20715721], Paperback, [EAN: 9781524921125], Kendall Hunt Publishing, Kendall Hunt Publishing, Book, [PU: Kendall Hunt Publishing], Kendall Hunt Publishing, This book provides a compr… Meer...

  - New item. Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days., exclusief verzendingskosten awesomebooksusa
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 53,94
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Newman, Bruce und Todd Newman:

Brand - pocketboek

2017, ISBN: 9781524921125

[PU: Kendall/Hunt Publishing Co ,U.S.], 0 Taschenbuch, Größe: 19.1 x 1 x 23.5 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 37226526/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gu… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchpark GmbH
3
bestellen
bij buchfreund.de
€ 38,53
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bruce Newman, Todd Newman:
Brand - pocketboek

2017

ISBN: 9781524921125

0 Taschenbuch, Größe: 19.1 x 1 x 23.5 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 37226526/2 Versandkostenfreie Lieferung, [PU:Kendall/Hunt Publishing Co ,U.S.,]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin
4
bestellen
bij alibris.com
€ 62,38
bestellenGesponsorde link
Newman-Newman,:
Brand - nieuw boek

2017, ISBN: 9781524921125

PF, New book, BRAND NEW BOOK! Shipped within 24-48 hours. Normal delivery time is 5-12 days., [PU: Kendall Hunt Publishing Company]

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten AwesomeBooksUK
5
bestellen
bij Blackwells.co.uk
£ 39,05
(ongeveer € 43,47)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
NEWMAN-NEWMAN (author):
BRAND - pocketboek

ISBN: 9781524921125

paperback

  - in stock. Verzendingskosten:Usually dispatched within 7 days. (EUR 0.00) Blackwells.co.uk

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Brand

This book provides a comprehensive analysis of the different roles that brand plays across a wide range of entities, connecting both the common and unique aspects of branding in a manner that has never before been addressed. We make the point that in a rapidly evolving information environment, new communication channels are shifting the way brands interact with their audiences. This is further complicated by the movement towards online distribution channels that don’t afford a company the opportunity to connect with their customer in a face-to-face situation. As a result, individuals and organizations are constantly trying to figure out how best to brand themselves, their products, services, and ideas in a way that makes them competitive and stand out in the minds of their customers and various targeted audiences.

We put forward an original framework in the book -- the Strategic Brand Focus -- which highlights the complex relationship between understanding the “3 C’s”: The audience (“Customer”); the ways in which to communicate to that audience (“Channel”); and the development of a strategic position (“Competition”). We apply this framework to the branding strategies across six different entities, moving from the more traditional and established areas of products, services, people and organizations, to the less traditional and more complex branding challenges associated with nations and complex ideas, including scientific debates such as climate change and genetically modified organisms. The book includes an analysis of the recent victory of Donald Trump from a branding perspective, and provides an overview of best practices across the six entities.

November 2017 Interview with Driehaus Colle

Gedetalleerde informatie over het boek. - Brand


EAN (ISBN-13): 9781524921125
ISBN (ISBN-10): 1524921122
pocket book
Verschijningsjaar: 2017
Uitgever: Kendall Hunt Pub Co

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2018-01-10T00:11:59+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-02T06:22:48+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1524921122

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-5249-2112-2, 978-1-5249-2112-5


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781524959456 Brand (Bruce Newman, Todd Newman)


< naar Archief...