- 3 resultaten
laagste prijs: € 3,07, hoogste prijs: € 94,99, gemiddelde prijs: € 63,63
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,07
verzending: € 7,701
bestellenGesponsorde link
Al Ries, Ries:

La Guerra De La Mercadotecnica (Spanish Edition) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9684519982

[EAN: 9789684519985], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: McGraw-Hill Spanish], Business & Economics|General, Business & Economics|Management, Light rubbing wear to cover, spine and page … Meer...

  - NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 7.70 OwlsBooks, Toledo, OH, U.S.A. [51218811] [Rating: 4 (von 5)]
2
bestellen
bij Biblio.com
$ 108,07
(ongeveer € 92,82)
bestellenGesponsorde link

Al Ries:

La Guerra De La Mercadotecnica (Spanish Edition) - gebruikt boek

1986, ISBN: 9789684519985

1986-03-28. Good. Ships with Tracking Number! INTERNATIONAL WORLDWIDE Shipping available. May not contain Access Codes or Supplements. May be ex-library. Shipping & Handling b… Meer...

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Books Express
3
bestellen
bij Fnac.com
€ 94,99
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
La Guierra De LA Mercadotecn - nieuw boek

ISBN: 9789684519985

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. La Guierra De LA Mercadotecn - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - Livre

  - Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Actualmente la naturaleza de la mercadotecnia no es servir al cliente, sino burlar, flanquear y poner fuera de combate a la competencia. En resumen, la mercadotecnia es una guerra donde el enemigo es el competidor y el cliente, el territorio que se debe ganar. El libro muestra cómo las compañías aplican con éxito la estrategia militar en situaciones de mercado.

Gedetalleerde informatie over het boek. - La Guerra De La Mercadotecnica (Spanish Edition)


EAN (ISBN-13): 9789684519985
ISBN (ISBN-10): 9684519982
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1986
Uitgever: McGraw-Hill Spanish

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-25T19:18:53+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-07-15T13:30:11+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9684519982

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
968-451-998-2, 978-968-451-998-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: guerra


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789684228795 Gran Giro de La Mercadotecnia (Stan Rapp)


< naar Archief...