- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,98, hoogste prijs: € 48,47, gemiddelde prijs: € 25,59
1
The New Direct Marketing : How to Implement a Profit-Driven Database Marketing Strategy by David, Associates Staff Shepard - David, Associates Staff Shepard
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link
David, Associates Staff Shepard:

The New Direct Marketing : How to Implement a Profit-Driven Database Marketing Strategy by David, Associates Staff Shepard - gebruikt boek

ISBN: 9780070580565

Deploy marketing dollars more efficiently In today's take-no-prisoners direct marketing battleground, the only way to win is to recognize and exploit all of DMAEs interconnecting componen… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy - Shepard, David
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 48,47
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Shepard, David:

The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy - gebonden uitgave, pocketboek

1999, ISBN: 9780070580565

McGraw-Hill Education - Europe, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3 ed, 736 Seiten, Publiziert: 1999-04-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 4.3 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, B… Meer...

Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ThriftBooks-Chicago USA
3
The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy - Shepard, David
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 45,47
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Shepard, David:
The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy - gebonden uitgave, pocketboek

1999

ISBN: 9780070580565

McGraw-Hill Education - Europe, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3 ed, 736 Seiten, Publiziert: 1999-04-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 4.3 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, B… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy - Shepard, David
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 20,70
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Shepard, David:
The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy - gebonden uitgave, pocketboek

1999, ISBN: 9780070580565

McGraw-Hill Education - Europe, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3 ed, 736 Seiten, Publiziert: 1999-04-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.95 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, … Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) BetterWorldBooksDe
5
The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy - Shepard, David
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 9,34
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Shepard, David:
The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy - gebonden uitgave, pocketboek

1999, ISBN: 9780070580565

McGraw-Hill Education - Europe, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3 ed, 736 Seiten, Publiziert: 1999-04-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.95 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, … Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy

Deploy marketing dollars more efficientlyIn today's take-no-prisoners direct marketing battleground, the only way to win is to recognize and exploit all of DMs interconnecting components. Using cutting-edge research and examples drawn from today's business pages, The New Direct Marketing, Third Edition, by the award-winning David Shepard Associates, shows you how to sell to increasingly wary and jaded consumers. This exhaustively updated edition introduces you to recent technological changes, from data mining, data warehouses, and CHAID modelling, to profitable use of the Internet. You'll develop customized, customer-focused marketing programs and strategies as you learn how to: *Offset through-the-roof marketing costs with predictive andsegmentation modeling*Profit from a constant stream of demographic, psychographic, and lifestyle data from ongoing customer dialogues*Target promos and bonus offers based on previous purchases, buying patterns, and stated preferences*Much, much more

Gedetalleerde informatie over het boek. - The New Direct Marketing: How to Implement A Profit-Driven Database Marketing Strategy


EAN (ISBN-13): 9780070580565
ISBN (ISBN-10): 0070580561
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1999
Uitgever: McGraw-Hill Education - Europe

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-28T16:15:10+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-07T04:46:00+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0070580561

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-058056-1, 978-0-07-058056-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: david, batra, shepard, hill
Titel van het boek: the new direct marketing, database marketing, marketing strategy, the art strategy


< naar Archief...