- 5 resultaten
laagste prijs: € 54,15, hoogste prijs: € 311,64, gemiddelde prijs: € 202,08
1
Strategic Marketing Communications: A Systems Approach to IMC - Sirgy, M. Joseph / Rahtz, Don
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 61,43
(ongeveer € 54,15)
bestellenGesponsorde link
Sirgy, M. Joseph / Rahtz, Don:

Strategic Marketing Communications: A Systems Approach to IMC - gebruikt boek

ISBN: 9781592602841

Strategic Marketing Communications: A Systems Approach to IMC is a textbook written for advanced students (both undergraduate and graduate students) majoring in marketing, marketing commu… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij alibris.com
$ 156,42
(ongeveer € 138,69)
bestellenGesponsorde link

Sirgy, M. Joseph; Rahtz, Don:

Strategic Marketing Communications: a Systems Approach to Imc - pocketboek

2006, ISBN: 9781592602841

PAPERBACK, Gebraucht, guter Zustand, 1592602843 Good condition books may have signs of cover wear and/or marks on corners and page edges. Inside pages may have highlighting, writing and u… Meer...

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Ottawa, ON, BookMob
3
bestellen
bij booklooker.de
€ 238,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sirgy, M. Joseph Rahtz, Don:
Strategic Marketing Communications: A Systems Approach to IMC - pocketboek

ISBN: 9781592602841

[ED: Taschenbuch], [PU: ATOMIC DOG PUB], Versandfertig in über 4 Wochen, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
4
bestellen
bij booklooker.de
€ 266,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sirgy, M. Joseph Rahtz, Don:
Strategic Marketing Communications: A Systems Approach to IMC - pocketboek

ISBN: 9781592602841

[ED: Taschenbuch], [PU: ATOMIC DOG PUB], Versandfertig in 2-4 Wochen, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
5
bestellen
bij English-Book-Service
€ 311,64
bestellenGesponsorde link
Sirgy, M. Joseph/ Rahtz, Don R.:
Strategic Marketing Communications - nieuw boek

ISBN: 1592602843

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Marketing Communications: A Systems Approach to IMC

Strategic Marketing Communications: A Systems Approach to IMC is a textbook written for advanced students (both undergraduate and graduate students) majoring in marketing, marketing communications, and advertising. This book helps students understand the art and science of strategic decisions in marketing communications by showing students how to make strategic marketing communications decisions using a systems approach. The system approach guides decision-making in a hierarchy: corporate, marketing, and marketing communications. Within each hierarchical level the decision-maker selects a strategy that is implemented by setting measurable objectives, developing tactics, and allocating resources. These decisions, in turn are managed by two processes: analysis/planning and monitoring/control. In this text, authors Joe Sirgy and Don Rahtz address societal issues and provide great detail about the various elements of the marketing communications mix, including advertising, sales promotion, reseller support, public relations, direct marketing, and word-of-mouth communications. Students are also provided with reader-friendly case studies, web exercises, and illustrations to bring many of the technical concepts to life.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Marketing Communications: A Systems Approach to IMC


EAN (ISBN-13): 9781592602841
ISBN (ISBN-10): 1592602843
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: ATOMIC DOG PUB
Gewicht: 0,975 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-07T17:15:21+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-10-30T13:56:02+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1592602843

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-59260-284-3, 978-1-59260-284-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: rahtz, sirgy
Titel van het boek: communications systems approach, imc, marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788131506547 Integrated Marketing Communications: A Strategic Approach (India Edition) (M. Joseph Sirgy)


< naar Archief...