Bart van der Kooi:Het social media modellenboek
- nieuw boek 2014, ISBN: 9789043030779
28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het Social Media Modellenboek brengt alle facetten van deze dyna… Meer...
28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het Social Media Modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties. Dit praktische naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van ee..., 28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het Social Media Modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties. Dit praktische naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van een strategie en modellen die de focus bepalen van organisaties richting social media gebruikers. Maar ook modellen die de verschillende groepen gebruikers op de sociale kanalen categoriseren, die het complete social media landschap in kaart brengen en die helpen de return-on-investment van social media vast te stellen. Met concrete aanbevelingen en verrijkt met expertmeningen van Bart van der Kooi, die werkzaam is als social media consultant bij strategisch online marketingbureau ClickQ. Hij houdt zich bezig met het inspelen op vraagstukken die bij klanten leven, bedenkt creatieve concepten en adviseert over social media op strategisch, tactisch en operationeel vlak.Soort: Met illustraties; Taal: Nederlands; Formaat: EPUB met digital watermerk; Bestandsgrootte: 7.23 MB; Kopieerrechten: Het kopiëren van (delen van) de pagina's is niet toegestaan ; Printrechten: Het printen van de pagina's is niet toegestaan, tenzij anders aangegeven in het eBook; Voorleesfunctie: De voorleesfunctie is ingeschakeld; Verschijningsdatum: oktober 2014; Druk: 1; ISBN10: 9043030775; ISBN13: 9789043030779; , Nederlandstalig | Ebook | 2014, Economie & Bedrijf, Pearson Benelux B.V.<
| | bol.combol.com Nieuw, Direct beschikbaar Verzendingskosten:Direct beschikbaar, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Bart van der Kooi:Het social media modellenboek
- nieuw boek 2, ISBN: 9789043030779
28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het Social Media Modellenboek brengt alle facetten van deze dyna… Meer...
28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het Social Media Modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties. Dit praktische naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van ee 28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het Social Media Modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties. Dit praktische naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van een strategie en modellen die de focus bepalen van organisaties richting social media gebruikers. Maar ook modellen die de verschillende groepen gebruikers op de sociale kanalen categoriseren, die het complete social media landschap in kaart brengen en die helpen de return-on-investment van social media vast te stellen. Met concrete aanbevelingen en verrijkt met expertmeningen van Bart van der Kooi, die werkzaam is als social media consultant bij strategisch online marketingbureau ClickQ. Hij houdt zich bezig met het inspelen op vraagstukken die bij klanten leven, bedenkt creatieve concepten en adviseert over social media op strategisch, tactisch en operationeel vlak. Management, Management & Leadership, Het social media modellenboek~~ Bart van der Kooi~~Management~~Management & Leadership~~9789043030779, nl, Het social media modellenboek, Bart van der Kooi, 9789043030779, Pearson Benelux B.V., 02/14/2014, , , , Pearson Benelux B.V., 02/14/2014<
| | kobo.comE-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00 Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Bart van der Kooi:Het social media modellenboek - eBook Bart van der Kooi (9043030775)
- nieuw boek ISBN: 9789043030779
Het eBook Het social media modellenboek (9043030775) geschreven door Bart van der Kooi bestel je op bruna.nl! 28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen h… Meer...
Het eBook Het social media modellenboek (9043030775) geschreven door Bart van der Kooi bestel je op bruna.nl! 28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het Social Media Modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties. Dit praktische naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van een strategie en modellen die de focus bepalen van organisaties richting social media gebruikers. Maar ook modellen die de verschillende groepen gebruikers op de sociale kanalen categoriseren, die het complete social media landschap in kaart brengen en die helpen de return-on-investment van social media vast te stellen. Met concrete aanbevelingen en verrijkt met expertmeningen van Bart van der Kooi, die werkzaam is als social media consultant bij strategisch online marketingbureau ClickQ. Hij houdt zich bezig met het inspelen op vraagstukken die bij klanten leven, bedenkt creatieve concepten en adviseert over social media op strategisch, tactisch en operationeel vlak. Aantal pagina's: Nederlands Boeken > Nederlandse boeken > Business & Communicatie > Management > Management Business & Communicatie unisex 9043030775 Boeken Bart van der Kooi Nederlandse boeken Boeken - Nederlandse boeken - Bart van der Kooi, Pearson Benelux B.V. Bruna<
| | bruna.nlNr. 9789043030779 Verzendingskosten:Tijdelijk niet leverbaar, zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
MONSTER
Bart van der Kooi:Het social media modellenboek
- nieuw boek ISBN: 9789043030779
28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het Social Media Modellenboek brengt alle facetten van deze dyna… Meer...
28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping. Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. Het Social Media Modellenboek brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties. Dit praktische naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van een strategie Nederlands / Business eBooks / Management /<
| | eBook.nlebook.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
MONSTER
Het social media modellenboek
- nieuw boekISBN: 9789043030779
Business & economie Management Management
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.