- 5 resultaten
laagste prijs: € 148,99, hoogste prijs: € 192,32, gemiddelde prijs: € 164,26
1
Re/Structuring Science Education: ReUniting Sociological and Psychological Perspectives Wolff-Michael Roth Editor
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 159,00
bestellenGesponsorde link

Re/Structuring Science Education: ReUniting Sociological and Psychological Perspectives Wolff-Michael Roth Editor - nieuw boek

ISBN: 9789048139965

Since its beginnings, science education has been under the influence of psychological theories of knowing and learning, while in more recent years, social constructivist and sociological … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Re/Structuring Science Education : ReUniting Sociological and Psychological Perspectives - Keith Horton
bestellen
bij hive.co.uk
£ 127,08
(ongeveer € 148,99)
bestellenGesponsorde link

Keith Horton:

Re/Structuring Science Education : ReUniting Sociological and Psychological Perspectives - nieuw boek

ISBN: 9789048139965

Since its beginnings, science education has been under the influence of psychological theories of knowing and learning, while in more recent years, social constructivist and sociological … Meer...

No. 9789048139965. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Re/Structuring Science Education - Springer
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 212,90
(ongeveer € 192,32)
verzending: € 16,261
bestellenGesponsorde link
Springer:
Re/Structuring Science Education - nieuw boek

2009

ISBN: 9789048139965

Since its beginnings, science education has been under the influence of psychological theories of knowing and learning, while in more recent years, social constructivist and sociological … Meer...

Nr. 24569279. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.26)
4
Re/Structuring Science Education - Wolff-Michael Roth; Wolff-Michael Roth
bestellen
bij lehmanns.de
€ 171,19
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Wolff-Michael Roth; Wolff-Michael Roth:
Re/Structuring Science Education - eerste uitgave

2009, ISBN: 9789048139965

ReUniting Sociological and Psychological Perspectives, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Springer-Verlag], [ED: 1], Springer-Verlag, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Re/Structuring Science Education - Wolff-Michael Roth
bestellen
bij lehmanns.de
€ 149,79
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Wolff-Michael Roth:
Re/Structuring Science Education - nieuw boek

2009, ISBN: 9789048139965

ReUniting Sociological and Psychological Perspectives, eBooks, eBook Download (PDF), 2010, [PU: Springer Netherlands], Springer Netherlands, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Re/Structuring Science Education


EAN (ISBN-13): 9789048139965
ISBN (ISBN-10): 9048139961
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Springer Netherlands
381 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-10-09T05:19:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-08T07:48:30+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9048139961

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-3996-1, 978-90-481-3996-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: roth, michael wolff, rot wolf
Titel van het boek: science education, cultural studies, psychological science


Gegevens van de uitgever

Auteur: Wolff-Michael Roth
Titel: Cultural Studies of Science Education; Re/Structuring Science Education - ReUniting Sociological and Psychological Perspectives
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
381 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-12-24
Dordrecht; NL
Taal: Engels
149,79 € (DE)
154,00 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
VIII, 381 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Pädagogik/Erwachsenenbildung; Hochschulbildung, Fort- und Weiterbildung; Verstehen; Nation; conceptual change; cultural studies; education; knowledge construction; learning; psychology; science education; teaching; urban education; B; Higher Education; Humanities and Social Sciences; Organization and Leadership; Science Education; Educational Psychology; Sociology of Education; Education; Interdisziplinäre Studien; Bildungswesen: Organisation und Verwaltung; Fachspezifischer Unterricht; Naturwissenschaften, allgemein; Pädagogische Psychologie; Pädagogik; Soziologie; BC

SOCIAL PSYCHOLOGICAL FRAMEWORKS.- ReUniting Sociological and Psychological Perspectives in/for Science Education An Introduction.- Tuning in to Others’ Voices: Beyond the Hegemony of Mono-logical Narratives.- Activity, Discourse, & Meaning Some Directions for Science Education.- Been There, Done That, or Have We?.- History, Culture, Emergence Informing Learning Designs.- Standing on the Shoulders of Giants A Balancing Act of Dialectically Theorizing Conceptual Understanding on the Grounds of Vygotsky’s Project.- A Sociological Response to Stetsenko.- Turbulence, Risk, and Radical Listening A Context for Teaching and Learning Science.- Thinking and Speaking: A Dynamic Approach.- Thinking and Speaking: On Units of Analysis and Its Role in Meaning Making.- Thinking Dialogically About Thought and Language.- POSITIONS AND PERSPECTIVES.- How Does She Know? Re-visioning Conceptual Change from Feminist Research Perspectives.- Conceptions and Characterization: An Explanation for the Theory-Practice Gap in Conceptual Change Theory.- Looking at the Observer: Challenges to the Study of Conceptions and Conceptual Change.- It Doesn’t Matter What You Think, This is Real: Expanding Conceptions About Urban Students in Science Classrooms.- Making Science Relevant: Conceptual Change and the Politics of Science Education.- SCIENCE AGENCY ACROSS THE LIFE SPAN.- Glocalizing Artifact, Agency and Activity An Argument for the Practical Relevance of Economic Injustice and Transformation in the Science Education of Mexican Newcomers.- Concept Development in Urban Classroom Spaces: Dialectical Relationships, Power, and Identity.- Science as Context and Tool: The Role of Place in Science Learning Among Urban Middle School Youth.- Becoming an Urban Science Teacher: Teacher Learning as the Collective Performance of Conceptions.- Science Agency and Structure Across the Lifespan: A Dialogical Response.- EPILOGUE.- Sociology | Psychology |… Toward a Science of Phenomena.
Brings together the social, sociological, sociocultural, and cultural-historical approaches to science education Deals with the different forms of mediation of learning that arises from the sociality of human beings and the structures of society Only volume integrating psychological and sociological perspectives on science education

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789400731639 Re/Structuring Science Education: ReUniting Sociological and Psychological Perspectives (Wolff-Michael Roth)


< naar Archief...