2010, ISBN: 9789048158911
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: Springer Netherlands], AUSFÜHRLICHERE BESCHREIBUNG: This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL … Meer...
booklooker.de Syndikat Buchdienst Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Details... |
Handbook of Quality-of-Life Research - nieuw boek
ISBN: 9789048158911
This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based … Meer...
Dodax.de Nr. 57bc9a8b5a87230916f6c684 Verzendingskosten:Versandkosten: 0.0 EUR, Lieferzeit: 6 Tage, DE. (EUR 0.00) Details... |
Handbook of Quality-of-Life Research als Buch von M. Joseph Sirgy - gebonden uitgave, pocketboek
2001, ISBN: 9789048158911
Handbook of Quality-of-Life Research:An Ethical Marketing Perspective Social Indicators Research Series. 2001. Auflage M. Joseph Sirgy Handbook of Quality-of-Life Research:An Ethical Mark… Meer...
Hugendubel.de No. 13445321. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 2.95) Details... |
Handbook of Quality-of-Life Research als Buch von M. Joseph Sirgy - nieuw boek
2001, ISBN: 9789048158911
Handbook of Quality-of-Life Research ab 263.49 EURO An Ethical Marketing Perspective Social Indicators Research Series. 2001. Auflage Handbook of Quality-of-Life Research ab 263.49 EURO A… Meer...
eBook.de No. 13445321. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
Handbook of Quality-of-life Research - pocketboek
ISBN: 9789048158911
Paperback, [PU: Springer], This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspecti… Meer...
BookDepository.com Verzendingskosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00) Details... |
Social Indicators Research Series: Handbook of Quality-of-Life Research - An Ethical Marketing Perspective - pocketboek
2010, ISBN: 9789048158911
[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: Springer Netherlands], AUSFÜHRLICHERE BESCHREIBUNG: This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL … Meer...
M. Joseph Sirgy:
Handbook of Quality-of-Life Research - nieuw boekISBN: 9789048158911
This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspective - a perspective based … Meer...
Handbook of Quality-of-Life Research als Buch von M. Joseph Sirgy - gebonden uitgave, pocketboek
2001
ISBN: 9789048158911
Handbook of Quality-of-Life Research:An Ethical Marketing Perspective Social Indicators Research Series. 2001. Auflage M. Joseph Sirgy Handbook of Quality-of-Life Research:An Ethical Mark… Meer...
Handbook of Quality-of-Life Research als Buch von M. Joseph Sirgy - nieuw boek
2001, ISBN: 9789048158911
Handbook of Quality-of-Life Research ab 263.49 EURO An Ethical Marketing Perspective Social Indicators Research Series. 2001. Auflage Handbook of Quality-of-Life Research ab 263.49 EURO A… Meer...
Handbook of Quality-of-life Research - pocketboek
ISBN: 9789048158911
Paperback, [PU: Springer], This handbook provides students of quality-of-life (QOL) research with an understanding of how QOL research can be conducted from an ethical marketing perspecti… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Handbook of Quality-of-Life Research
EAN (ISBN-13): 9789048158911
ISBN (ISBN-10): 9048158915
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer-Verlag GmbH
468 Bladzijden
Gewicht: 0,702 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-07-12T10:23:21+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-11-09T12:21:33+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9048158915
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
90-481-5891-5, 978-90-481-5891-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: joseph
Titel van het boek: this the life, towards quality life, marketing research, better life
Gegevens van de uitgever
Auteur: M. Joseph Sirgy
Titel: Social Indicators Research Series; Handbook of Quality-of-Life Research - An Ethical Marketing Perspective
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
458 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-12-06
Dordrecht; NL
Gedrukt / Gemaakt in
Taal: Engels
246,09 € (DE)
252,99 € (AT)
271,50 CHF (CH)
POD
V, 458 p.
BC; Hardcover, Softcover / Medizin/Allgemeines; Persönliche Gesundheit und Gesundheitswesen / Gesundheitserziehung; Verstehen; marketing; philosophy; social change; Quality of Life Research; Marketing; Sociology; Moral Philosophy and Applied Ethics; Marketing und Vertrieb; Soziologie; Ethik und Moralphilosophie; BB
One: The Quality-of-Life (QOL) Concept Viewed from a Marketing Lens.- Two: Conceptual Frameworks, Approaches, Theories, and Philosophies of QOL.- Three: Measures and Measurement Issues in QOL Research.- Four: QOL Research in Relation to Specific Marketing Perspectives.- Five: QOL Research in Relation to Specific Population Segments.- Six: QOL Research in Relation to Specific Life Domains.- Seven: QOL Research in Relation to Specific Public and Private Sectors.- References.- Author Index.Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9789401598378 Handbook of Quality-of-Life Research : An Ethical Marketing Perspective (M. Joseph Sirgy)
< naar Archief...