Het Boek De office-manager als coach (9024416507) geschreven door P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als… Meer...
Het Boek De office-manager als coach (9024416507) geschreven door P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en wil je de secretaresses gaan coachen op hun competenties? Ben jij dat hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Ben jij ook die duizendpoot? En weet jij ook dat als het nekkie (jij dus) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen? Dan is dit boek voor jou! Want dit boek is bestemd voor officemanagers, directiesecretaresses, hoofden secretariaten en managers die leidinggeven aan servicegerichte afdelingen, of voor hen die een dergelijke functie ambiëren of ervoor in opleiding zijn. Het boek bestaat uit twee delen. In deel een van dit boek besteden we ruim aandacht aan de plek van de officemanager in de organisatie. De drie succesfactoren voor een excellente officemanager komen aan bod: 1. Ken jezelf: kwaliteiten en competenties, 2. Kies in stijl: wanneer managen, wanneer coachen, 3. Denk systeemgericht: interactie en patronen. In het tweede gedeelte van dit boek beschrijven we een coachingstraject en reiken we theorieën en tips aan om de medewerkers te coachen en ze te leren om te gaan met conflicten. In het boek staan oefeningen beschreven die op de werkplek gebruikt kunnen worden en waardoor je direct met de aangereikte tips aan de slag kunt. Door het hele boek zijn praktijkvoorbeelden uitgewerkt. Kijk voor meer informatie ook eens op de website www.coachboulevard.nl Boeken > Nederlandse boeken > Business & Communicatie > Management > Leidinggeven & Coaching<
bruna.nl
Nr. Verzendingskosten:, Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het Boek De office-manager als coach (9024416507) geschreven door P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als… Meer...
Het Boek De office-manager als coach (9024416507) geschreven door P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en wil je de secretaresses gaan coachen op hun competenties? Ben jij dat hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Ben jij ook die duizendpoot? En weet jij ook dat als het nekkie (jij dus) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen? Dan is dit boek voor jou! Want dit boek is bestemd voor officemanagers, directiesecretaresses, hoofden secretariaten en managers die leidinggeven aan servicegerichte afdelingen, of voor hen die een dergelijke functie ambiëren of ervoor in opleiding zijn. Het boek bestaat uit twee delen. In deel een van dit boek besteden we ruim aandacht aan de plek van de officemanager in de organisatie. De drie succesfactoren voor een excellente officemanager komen aan bod: 1. Ken jezelf: kwaliteiten en competenties, 2. Kies in stijl: wanneer managen, wanneer coachen, 3. Denk systeemgericht: interactie en patronen. In het tweede gedeelte van dit boek beschrijven we een coachingstraject en reiken we theorieën en tips aan om de medewerkers te coachen en ze te leren om te gaan met conflicten. In het boek staan oefeningen beschreven die op de werkplek gebruikt kunnen worden en waardoor je direct met de aangereikte tips aan de slag kunt. Door het hele boek zijn praktijkvoorbeelden uitgewerkt. Kijk voor meer informatie ook eens op de website www.coachboulevard.nl Boeken, P. Schreuder<
bruna.nl
Nr. Verzendingskosten:, Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft … Meer...
Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en wil je de secretaresses gaan coachen op hun competenties? Ben jij dat hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Ben jij ook die duizendpoot? En weet jij ook dat als het nekkie (jij dus) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen? Dan is dit boek voor jou! Want dit boek is bestemd voor officemanagers, directiesecretaresses, hoofden secretariaten en managers die leidinggeven aan servicegerichte afdelingen, of voor hen die een dergelijke functie ambiëren of ervoor in opleiding zijn. Het boek bestaat uit twee delen. In deel een van dit boek besteden we ruim aandacht aan de plek van de officemanager in de organisatie. De drie succesfactoren voor een excellente officemanager komen aan bod: 1. Ken jezelf: kwaliteiten en competenties, 2. Kies in stijl: wanneer managen, wanneer coachen, 3. Denk systeemgericht: interactie en patronen. In het tweede gedeelte van dit boek beschrijven we een coachingstraject en reiken we theorieën en tips aan om de medewerkers te coachen en ze te leren om te gaan met conflicten. In het boek staan oefeningen beschreven die op de werkplek gebruikt kunnen worden en waardoor je direct met de aangereikte tips aan de slag kunt. Door het hele boek zijn praktijkvoorbeelden uitgewerkt. Kijk voor meer informatie ook eens op de website www.coachboulevard.nl Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback, Uitgeverij Boom, Nelissen<
Het boek De office-manager als coach (ISBN:9789024416509) geschreven door M. Lingsma, P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in d… Meer...
Het boek De office-manager als coach (ISBN:9789024416509) geschreven door M. Lingsma, P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en wil je de secretaresses gaan coachen op hun competenties? Ben jij dat hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Ben jij ook die duizendpoot? En weet jij ook dat als het nekkie (jij dus) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen? Dan is dit boek voor jou! Want dit boek is bestemd voor officemanagers, directiesecretaresses, hoofden secretariaten en managers die leidinggeven aan servicegerichte afdelingen, of voor hen die een dergelijke functie ambiëren of ervoor in opleiding zijn. Het boek bestaat uit twee delen. In deel een van dit boek besteden we ruim aandacht... Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken<
Het Boek De office-manager als coach (9024416507) geschreven door P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als… Meer...
Het Boek De office-manager als coach (9024416507) geschreven door P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en wil je de secretaresses gaan coachen op hun competenties? Ben jij dat hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Ben jij ook die duizendpoot? En weet jij ook dat als het nekkie (jij dus) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen? Dan is dit boek voor jou! Want dit boek is bestemd voor officemanagers, directiesecretaresses, hoofden secretariaten en managers die leidinggeven aan servicegerichte afdelingen, of voor hen die een dergelijke functie ambiëren of ervoor in opleiding zijn. Het boek bestaat uit twee delen. In deel een van dit boek besteden we ruim aandacht aan de plek van de officemanager in de organisatie. De drie succesfactoren voor een excellente officemanager komen aan bod: 1. Ken jezelf: kwaliteiten en competenties, 2. Kies in stijl: wanneer managen, wanneer coachen, 3. Denk systeemgericht: interactie en patronen. In het tweede gedeelte van dit boek beschrijven we een coachingstraject en reiken we theorieën en tips aan om de medewerkers te coachen en ze te leren om te gaan met conflicten. In het boek staan oefeningen beschreven die op de werkplek gebruikt kunnen worden en waardoor je direct met de aangereikte tips aan de slag kunt. Door het hele boek zijn praktijkvoorbeelden uitgewerkt. Kijk voor meer informatie ook eens op de website www.coachboulevard.nl Boeken > Nederlandse boeken > Business & Communicatie > Management > Leidinggeven & Coaching<
- Nr. Verzendingskosten:, Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Het Boek De office-manager als coach (9024416507) geschreven door P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als… Meer...
Het Boek De office-manager als coach (9024416507) geschreven door P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en wil je de secretaresses gaan coachen op hun competenties? Ben jij dat hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Ben jij ook die duizendpoot? En weet jij ook dat als het nekkie (jij dus) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen? Dan is dit boek voor jou! Want dit boek is bestemd voor officemanagers, directiesecretaresses, hoofden secretariaten en managers die leidinggeven aan servicegerichte afdelingen, of voor hen die een dergelijke functie ambiëren of ervoor in opleiding zijn. Het boek bestaat uit twee delen. In deel een van dit boek besteden we ruim aandacht aan de plek van de officemanager in de organisatie. De drie succesfactoren voor een excellente officemanager komen aan bod: 1. Ken jezelf: kwaliteiten en competenties, 2. Kies in stijl: wanneer managen, wanneer coachen, 3. Denk systeemgericht: interactie en patronen. In het tweede gedeelte van dit boek beschrijven we een coachingstraject en reiken we theorieën en tips aan om de medewerkers te coachen en ze te leren om te gaan met conflicten. In het boek staan oefeningen beschreven die op de werkplek gebruikt kunnen worden en waardoor je direct met de aangereikte tips aan de slag kunt. Door het hele boek zijn praktijkvoorbeelden uitgewerkt. Kijk voor meer informatie ook eens op de website www.coachboulevard.nl Boeken, P. Schreuder<
- Nr. Verzendingskosten:, Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft … Meer...
Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en wil je de secretaresses gaan coachen op hun competenties? Ben jij dat hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Ben jij ook die duizendpoot? En weet jij ook dat als het nekkie (jij dus) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen? Dan is dit boek voor jou! Want dit boek is bestemd voor officemanagers, directiesecretaresses, hoofden secretariaten en managers die leidinggeven aan servicegerichte afdelingen, of voor hen die een dergelijke functie ambiëren of ervoor in opleiding zijn. Het boek bestaat uit twee delen. In deel een van dit boek besteden we ruim aandacht aan de plek van de officemanager in de organisatie. De drie succesfactoren voor een excellente officemanager komen aan bod: 1. Ken jezelf: kwaliteiten en competenties, 2. Kies in stijl: wanneer managen, wanneer coachen, 3. Denk systeemgericht: interactie en patronen. In het tweede gedeelte van dit boek beschrijven we een coachingstraject en reiken we theorieën en tips aan om de medewerkers te coachen en ze te leren om te gaan met conflicten. In het boek staan oefeningen beschreven die op de werkplek gebruikt kunnen worden en waardoor je direct met de aangereikte tips aan de slag kunt. Door het hele boek zijn praktijkvoorbeelden uitgewerkt. Kijk voor meer informatie ook eens op de website www.coachboulevard.nl Boeken Managementboeken Alle managementboeken Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken Paperback, Uitgeverij Boom, Nelissen<
Het boek De office-manager als coach (ISBN:9789024416509) geschreven door M. Lingsma, P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in d… Meer...
Het boek De office-manager als coach (ISBN:9789024416509) geschreven door M. Lingsma, P. Schreuder bestel je op bruna.nl! Ben jij ook die officemanager die geen duidelijke plek heeft in de organisatie en als haarlemmerolie voor allerlei zaken wordt ingezet? Ben jij die directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en wil je de secretaresses gaan coachen op hun competenties? Ben jij dat hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Ben jij ook die duizendpoot? En weet jij ook dat als het nekkie (jij dus) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen? Dan is dit boek voor jou! Want dit boek is bestemd voor officemanagers, directiesecretaresses, hoofden secretariaten en managers die leidinggeven aan servicegerichte afdelingen, of voor hen die een dergelijke functie ambiëren of ervoor in opleiding zijn. Het boek bestaat uit twee delen. In deel een van dit boek besteden we ruim aandacht... Boeken > Managementboeken > Alle managementboeken<
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - De office-manager als coach
EAN (ISBN-13): 9789024416509 ISBN (ISBN-10): 9024416507 pocket book Verschijningsjaar: 2004 Uitgever: Uitgeverij Boom/Nelissen
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-04-05T18:57:59+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-01T13:54:35+01:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9024416507
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 90-244-1650-7, 978-90-244-1650-9 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: schreuder Titel van het boek: becoming manager, being manager, out the office, coach yourself, als