Het boek Metrics for service management (ISBN:9789401805643) geschreven door Peter Brooks bestel je op bruna.nl! This title is the sister book to the global best-seller Metrics for IT Ser… Meer...
Het boek Metrics for service management (ISBN:9789401805643) geschreven door Peter Brooks bestel je op bruna.nl! This title is the sister book to the global best-seller Metrics for IT Service Management. Taking the basics steps described there, this new title describes the context within the ITIL 2011 Lifecycle approach. More than that it looks at the overall goal of metrics which is to achieve Value. The overall delivery of Business Value is driven by Corporate Strategy and Governance, from which Requirements are developed and Risks identified. These Requirements drive the design of Services, Processes and Metrics. Metrics are designed and metrics enable design as well as governing the delivery of value through the whole lifecycle. The book shows the reader how do achieve this Value objective by extending the ITIL Service Lifecycle approach to meet business requirements.... eBooks > Computerboeken > Alle computerboeken<
bruna.nl
Nr. 9789401805643. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
This title is the sister book to the global best-seller Metrics for IT Service Management. Taking the basics steps described there, this new title describes the context within the ITIL 20… Meer...
This title is the sister book to the global best-seller Metrics for IT Service Management. Taking the basics steps described there, this new title describes the context within the ITIL 2011 Lifecycle approach. More than that it looks at the overall goal of metrics which is to achieve Value. The overall delivery of Business Value is driven by Corporate Strategy and Governance, from which Requirements are developed and Risks identified. These Requirements drive the design of Services, Processes and Metrics. Metrics are designed and metrics enable design as well as governing the delivery of value through the whole lifecycle.The book shows the reader how do achieve this Value objective by extending the ITIL Service Lifecycle approach to meet business requirements. Digital Content>E-books>Education>Education>Education, Van Haren Publishing Digital >16<
BarnesandNoble.com
new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
*Metrics for Service Management:* / epub eBook für 48.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Sachthemen & … Meer...
*Metrics for Service Management:* / epub eBook für 48.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Erziehung & Bildung, Van Haren Publishing<
Hugendubel.de
9789401805643. Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
*Metrics for Service Management:* / epub eBook für 47.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Sachthemen & … Meer...
*Metrics for Service Management:* / epub eBook für 47.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Erziehung & Bildung, Van Haren Publishing<
Hugendubel.de
Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Metrics for Service Management:: ab 46.99 € eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Erziehung & Bildung Van Haren Publishing eBook als epub, Van Haren Publishing
eBook.de
Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00) Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Het boek Metrics for service management (ISBN:9789401805643) geschreven door Peter Brooks bestel je op bruna.nl! This title is the sister book to the global best-seller Metrics for IT Ser… Meer...
Het boek Metrics for service management (ISBN:9789401805643) geschreven door Peter Brooks bestel je op bruna.nl! This title is the sister book to the global best-seller Metrics for IT Service Management. Taking the basics steps described there, this new title describes the context within the ITIL 2011 Lifecycle approach. More than that it looks at the overall goal of metrics which is to achieve Value. The overall delivery of Business Value is driven by Corporate Strategy and Governance, from which Requirements are developed and Risks identified. These Requirements drive the design of Services, Processes and Metrics. Metrics are designed and metrics enable design as well as governing the delivery of value through the whole lifecycle. The book shows the reader how do achieve this Value objective by extending the ITIL Service Lifecycle approach to meet business requirements.... eBooks > Computerboeken > Alle computerboeken<
Nr. 9789401805643. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
This title is the sister book to the global best-seller Metrics for IT Service Management. Taking the basics steps described there, this new title describes the context within the ITIL 20… Meer...
This title is the sister book to the global best-seller Metrics for IT Service Management. Taking the basics steps described there, this new title describes the context within the ITIL 2011 Lifecycle approach. More than that it looks at the overall goal of metrics which is to achieve Value. The overall delivery of Business Value is driven by Corporate Strategy and Governance, from which Requirements are developed and Risks identified. These Requirements drive the design of Services, Processes and Metrics. Metrics are designed and metrics enable design as well as governing the delivery of value through the whole lifecycle.The book shows the reader how do achieve this Value objective by extending the ITIL Service Lifecycle approach to meet business requirements. Digital Content>E-books>Education>Education>Education, Van Haren Publishing Digital >16<
new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
*Metrics for Service Management:* / epub eBook für 48.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Sachthemen & … Meer...
*Metrics for Service Management:* / epub eBook für 48.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Erziehung & Bildung, Van Haren Publishing<
9789401805643. Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
*Metrics for Service Management:* / epub eBook für 47.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Sachthemen & … Meer...
*Metrics for Service Management:* / epub eBook für 47.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber, Erziehung & Bildung Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Erziehung & Bildung, Van Haren Publishing<
Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
Metrics for Service Management:: ab 46.99 € eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Erziehung & Bildung Van Haren Publishing eBook als epub, Van Haren Publishing
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Metrics for Service Management: Jan Schilt Author
EAN (ISBN-13): 9789401805643 ISBN (ISBN-10): 9401805644 Verschijningsjaar: 10 Uitgever: Van Haren Publishing Digital >16
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-28T02:15:00+01:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-13T22:48:37+01:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9401805644
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 94-018-0564-4, 978-94-018-0564-3 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: peter will, brooks, peter may, chittenden Titel van het boek: management, self service
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: