- 5 resultaten
laagste prijs: € 39,24, hoogste prijs: € 149,79, gemiddelde prijs: € 81,36
1
Probing Experience - Springer Netherland
bestellen
bij Thalia.de
€ 135,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Springer Netherland:

Probing Experience - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9781402065927

Fred Boekhorst Steady progress in Information and Communication technology has advanced the Internet, once merely a tool for exchange of scientific infor- tion between universities, to a … Meer...

Nr. 14931487. Verzendingskosten:, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 41,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Westerink, Joyce:

Probing Experience / From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products / Joyce Westerink (u. a.) / Buch / Philips Research Book Series / Gb / Englisch / 2007 - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9781402065927

[ED: Gebunden], [PU: Springer Netherland], This book adheres to the vision that in the future compelling user experiences will be key differentiating benefits of products and services. It… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
3
bestellen
bij booklooker.de
€ 39,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Westerink, Joyce:
Probing Experience From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products Joyce Westerink (u. a.) Buch Philips Research Book Series Gb Englisch 2007 - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 9781402065927

[ED: Gebunden], [PU: Springer Netherland], This book adheres to the vision that in the future compelling user experiences will be key differentiating benefits of products and services. It… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
4
Probing Experience - Westerink, Joyce|Ouwerkerk, Martin|Overbeek, Therese J. M.|Pasveer, W. Frank
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 39,24
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Westerink, Joyce|Ouwerkerk, Martin|Overbeek, Therese J. M.|Pasveer, W. Frank:
Probing Experience - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 1402065922

[EAN: 9781402065927], Neubuch, [PU: Springer Netherlands], EXPERIMENTALPSYCHOLOGIE PSYCHOLOGIE PRODUKTENTWICKLUNG ROBOTER - ROBOTIK INDUSTRIEROBOTER DATABASE DATENBANK MATHEMATIK INFORMAT… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 5 (von 5)]
5
Probing Experience - Joyce Westerink; Martin Ouwerkerk; Therese J. M. Overbeek; W. Frank Pasveer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 149,79
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Joyce Westerink; Martin Ouwerkerk; Therese J. M. Overbeek; W. Frank Pasveer:
Probing Experience - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9781402065927

From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products, Buch, Hardcover, 2008 ed. [PU: Springer-Verlag New York Inc.], Springer-Verlag New York Inc., 2007

Verzendingskosten:Lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Probing Experience

This book adheres to the vision that in the future compelling user experiences will be key differentiating benefits of products and services. It is the first book to combine academic and business viewpoints on measuring user experiences for product development. The book gathers authors from different backgrounds. This is a mosaic of their work, and that of Philips Research, in the assessment of user experience, covering the full range from academic research to commercial propositions.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Probing Experience


EAN (ISBN-13): 9781402065927
ISBN (ISBN-10): 1402065922
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Springer-Verlag New York Inc.
245 Bladzijden
Gewicht: 0,576 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-01-07T13:17:48+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-03-02T23:09:29+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781402065927

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-6592-2, 978-1-4020-6592-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: overbeek, westerink, therese martin, frank martin, ther, ouwerkerk, frank boris, joyce, ruyter, martin west, springer
Titel van het boek: emotions, research and philips, product experience, emotion, better behaviour, development assessment, the user always right, the experience seeing, joyce


Gegevens van de uitgever

Auteur: Joyce Westerink; Martin Ouwerkerk; Therese J. M. Overbeek; W. Frank Pasveer
Titel: Philips Research Book Series; Probing Experience - From Assessment of User Emotions and Behaviour to Development of Products
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
246 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2007-12-21
Dordrecht; NL
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XIV, 246 p.

BB; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Betriebssysteme, Benutzeroberflächen; Mensch-Computer-Interaktion; Verstehen; Design; Emotion; Usability; User Experience; User Experience (UX); automation; behaviour observations; product design; product evaluation; psychometrics; psychophysiology; sensing; User Interfaces and Human Computer Interaction; Input/Output and Data Communications; Artificial Intelligence; Theory of Computation; Computerhardware; Künstliche Intelligenz; Theoretische Informatik; BC

Probing in Order to Quantify.- Experience in Products.- Inquiring about People’S Affective Product Judgements.- Atmosphere Metrics.- In Search of The X-Factor to Develop Experience Measurement Tools.- Probing Experiences: Logs, Traces, Self-Report and A Sense of Wonder.- Objective Emotional Assessment of Industrial Products.- Measuring Experiences in Gaming and TV Applications.- Sensing Affective Experience.- Brain, Skin and Cosmetics: Sensory Aspects Objectivated by Functional Magnetic Resonance Imaging.- The Assessment of Stress.- Discovery of T-Templates and Their Real-Time Interpretation Using Theme.- Probing in Order to Feed Back.- Where Will The User “Drive” Future Technology?.- A Wearable Emg Monitoring System for Emotions Assessment.- Computing Emotion Awareness Through Galvanic Skin Response and Facial Electromyography.- Unobtrusive Sensing of Psychophysiological Parameters.- It’S Heart Rhythm Not Rate That Counts.- TRansformative Experience on The Home Computer.- The Emotional Computer Adaptive to Human Emotion.- Using Physiological Measures For Task Adaptation.- The Usability of Cardiovascular and Electrodermal Measures for Adaptive Automation.
The first book to combine academic and business viewpoints on measuring user experiences for product development Includes supplementary material: sn.pub/extras

< naar Archief...