- 5 resultaten
laagste prijs: € 165,59, hoogste prijs: € 203,29, gemiddelde prijs: € 189,15
1
Revisiting The Chinese Learner : Changing Contexts, Changing Education - Matti Palo
bestellen
bij hive.co.uk
£ 149,18
(ongeveer € 170,30)
bestellenGesponsorde link
Matti Palo:

Revisiting The Chinese Learner : Changing Contexts, Changing Education - nieuw boek

2001, ISBN: 9789048138401

It is seventeen years since I first formulated 'The paradox of the Chinese learner' in a conference in Kathmandu, Nepal.My original formulation of the paradox was that westerners saw Chin… Meer...

No. 9789048138401. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij hive.co.uk
£ 149,18
(ongeveer € 165,59)
bestellenGesponsorde link

Bennet P Lientz:

Revisiting The Chinese Learner : Changing Contexts, Changing Education - nieuw boek

ISBN: 9789048138401

This book examines teaching and learning in Chinese societies and advances understanding of the Chinese learner in changing global contexts. Key emerging themes emphasize transcending dic… Meer...

No. 9789048138401. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Revisiting The Chinese Learner - Carol K.K. Chan; Nirmala Rao
bestellen
bij lehmanns.de
€ 203,29
bestellenGesponsorde link
Carol K.K. Chan; Nirmala Rao:
Revisiting The Chinese Learner - nieuw boek

2010

ISBN: 9789048138401

Changing Contexts, Changing Education, eBooks, eBook Download (PDF), 2010, [PU: Springer Netherland], Seiten: 360, Springer Netherland, 2010

Verzendingskosten:Kein Versand in Ihr Zielland., exclusief verzendingskosten
4
Revisiting The Chinese Learner - Carol K.K. Chan; Nirmala Rao
bestellen
bij lehmanns.de
€ 203,29
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Carol K.K. Chan; Nirmala Rao:
Revisiting The Chinese Learner - nieuw boek

2010, ISBN: 9789048138401

Changing Contexts, Changing Education, eBooks, eBook Download (PDF), 2010, [PU: Springer Netherland], Springer Netherland, 2010

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Revisiting The Chinese Learner - Carol K.K. Chan; Nirmala Rao
bestellen
bij lehmanns.de
€ 203,29
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Carol K.K. Chan; Nirmala Rao:
Revisiting The Chinese Learner - nieuw boek

2010, ISBN: 9789048138401

Changing Contexts, Changing Education, 2010, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer Netherland]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Revisiting The Chinese Learner


EAN (ISBN-13): 9789048138401
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Springer Netherland
360 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-02-20T19:20:59+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-01-24T00:57:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9789048138401

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-90-481-3840-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bennet lientz
Titel van het boek: changing education


Gegevens van de uitgever

Auteur: Carol K.K. Chan; Nirmala Rao
Titel: CERC Studies in Comparative Education; Revisiting The Chinese Learner - Changing Contexts, Changing Education
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
360 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-03-10
Dordrecht; NL
Taal: Engels
149,79 € (DE)
154,00 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XX, 360 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Pädagogik/Schulpädagogik, Didaktik, Methodik; Curricula: Planung und Entwicklung; Verstehen; Chinese learners; Chinese teachers; Confucian-heritage cultures; Educational Reform; Pedagogy; education; mathematics; learning and instruction; C; Curriculum Studies; Educational Policy and Politics; Instructional Psychology; International and Comparative Education; Sociology of Education; Education; Bildungsstrategien und -politik; Pädagogische Psychologie; Bildungssysteme und -strukturen; Pädagogik; Soziologie; BB

Moving Beyond Paradoxes: Understanding Chinese Learners and Their Teachers.- STUDENT BELIEFS AND APPROACHES TO LEARNING.- Learning to Self-Perfect: Chinese Beliefs about Learning.- Motivation and Competition in Hong Kong Secondary Schools: The Students#x2019; Perspective.- New Experiences, New Epistemology, and the Pressures of Change: The Chinese Learner in Transition.- TEACHER BELIEFS, CHANGING PEDAGOGY AND TEACHER LEARNING.- The Chinese Learner of Tomorrow.- Classroom Innovation for the Chinese Learner: Transcending Dichotomies and Transforming Pedagogy.- Teaching Mathematics: Observations from Urban and Rural Schools in Mainland China.- Teaching English to Chinese-Speaking Children.- Preschool Pedagogy: A Fusion of Traditional Chinese Beliefs and Contemporary Notions of Appropriate Practice.- In Search of a Third Space: Teacher Development in Mainland China.- CONCLUSION.- The Paradoxes Revisited: The Chinese Learner in Changing Educational Contexts.
Debunks stereotypes about Chinese teachers and learners Advances our understanding of the changing Chinese learner Considers traditional and contemporary influences on pedagogies Considers the influence of educational reform on teaching and learning in Chinese societies Synthesizes earlier seminal research on Chinese learners and charts new directions

< naar Archief...