Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - gebonden uitgave, pocketboek
2001, ISBN: 9781402001727
Springer, Hardcover, Auflage: 2001, 463 Seiten, Publiziert: 2001-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 5217853, 1.83 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Brand… Meer...
amazon.co.uk ~~V KING~~ Verzendingskosten:Usually dispatched within 2 to 3 weeks. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.20) Details... |
Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - gebonden uitgave, pocketboek
2001, ISBN: 9781402001727
Springer, Hardcover, Auflage: 2001, 463 Seiten, Publiziert: 2001-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 5217853, 1.83 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Brand… Meer...
amazon.co.uk Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.20) Details... |
Handbook of Quality-of-Life Research - pocketboek
2001, ISBN: 9781402001727
*Handbook of Quality-of-Life Research* - An Ethical Marketing Perspective. Auflage 2001 / gebundene Ausgabe für 245.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Politikwissenschaft Medie… Meer...
Hugendubel.de 140200172X. Verzendingskosten:Shipping in 5 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., plus shipping costs. (EUR 7.50) Details... |
Handbook of Quality-of-Life Research (eBook Rental) - nieuw boek
ISBN: 9781402001727
by M. Joseph Sirgy, PRINT ISBN: 9781402001727 E-TEXT ISBN: 9789401598378 Springer Nature eBook Other pricing structure might be available at vitalsource.com., Springer
VitalSource.com new in stock United Kingdom. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten Details... |
Handbook of Quality-of-Life Research: an Ethical Marketing Perspective (Social Indicators Research Series, 8) - gebonden uitgave, pocketboek
2001, ISBN: 9781402001727
Hardcover, New book, Size: 9x6x1; New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, [PU: Springer]
alibris.co.uk |
Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - gebonden uitgave, pocketboek
2001, ISBN: 9781402001727
Springer, Hardcover, Auflage: 2001, 463 Seiten, Publiziert: 2001-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 5217853, 1.83 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Brand… Meer...
Sirgy, M. Joseph:
Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8) - gebonden uitgave, pocketboek2001, ISBN: 9781402001727
Springer, Hardcover, Auflage: 2001, 463 Seiten, Publiziert: 2001-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: 5217853, 1.83 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Brand… Meer...
Handbook of Quality-of-Life Research - pocketboek
2001
ISBN: 9781402001727
*Handbook of Quality-of-Life Research* - An Ethical Marketing Perspective. Auflage 2001 / gebundene Ausgabe für 245.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Politikwissenschaft Medie… Meer...
Handbook of Quality-of-Life Research (eBook Rental) - nieuw boek
ISBN: 9781402001727
by M. Joseph Sirgy, PRINT ISBN: 9781402001727 E-TEXT ISBN: 9789401598378 Springer Nature eBook Other pricing structure might be available at vitalsource.com., Springer
Handbook of Quality-of-Life Research: an Ethical Marketing Perspective (Social Indicators Research Series, 8) - gebonden uitgave, pocketboek
2001, ISBN: 9781402001727
Hardcover, New book, Size: 9x6x1; New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, [PU: Springer]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Handbook of Quality-of-Life Research: An Ethical Marketing Perspective: 8 (Social Indicators Research Series, 8)
EAN (ISBN-13): 9781402001727
ISBN (ISBN-10): 140200172X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Springer
466 Bladzijden
Gewicht: 0,859 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-23T17:09:47+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-22T03:07:05+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 140200172X
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-0172-X, 978-1-4020-0172-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sirgy
Titel van het boek: marketing research, handbook marketing, ethical marketing, handbook perspective, towards quality life, ever never handbook
Gegevens van de uitgever
Auteur: M. Joseph Sirgy
Titel: Social Indicators Research Series; Handbook of Quality-of-Life Research - An Ethical Marketing Perspective
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
458 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2001-11-30
Dordrecht; NL
Taal: Engels
246,09 € (DE)
252,99 € (AT)
271,50 CHF (CH)
Available
V, 458 p.
BB; Hardcover, Softcover / Medizin/Allgemeines; Persönliche Gesundheit und Gesundheitswesen / Gesundheitserziehung; Verstehen; marketing; philosophy; social change; Quality of Life Research; Marketing; Sociology; Moral Philosophy and Applied Ethics; Marketing und Vertrieb; Soziologie; Ethik und Moralphilosophie; BC; EA
One: The Quality-of-Life (QOL) Concept Viewed from a Marketing Lens.- Two: Conceptual Frameworks, Approaches, Theories, and Philosophies of QOL.- Three: Measures and Measurement Issues in QOL Research.- Four: QOL Research in Relation to Specific Marketing Perspectives.- Five: QOL Research in Relation to Specific Population Segments.- Six: QOL Research in Relation to Specific Life Domains.- Seven: QOL Research in Relation to Specific Public and Private Sectors.- References.- Author Index.Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9789401598378 Handbook of Quality-of-Life Research : An Ethical Marketing Perspective (M. Joseph Sirgy)
< naar Archief...