Paul Stamsnijder:De vent is de tent - eBook Paul Stamsnijder (9052618216)
- nieuw boek 2008, ISBN: 9052618216
Het eBook De vent is de tent (9052618216) geschreven door Paul Stamsnijder bestel je op bruna.nl! Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succ… Meer...
Het eBook De vent is de tent (9052618216) geschreven door Paul Stamsnijder bestel je op bruna.nl! Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP, de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur. Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT. Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs. De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement aan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling, social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen en storytelling. Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding mislukking of meesterwerk (2008). Boeken<
| | bruna.nlNr. Verzendingskosten:, Tijdelijk niet leverbaar, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De vent is de tent
- nieuw boek2008, ISBN: 9789052618210
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon … Meer...
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP, de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur. Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT. Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs. De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement aan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling, social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen en storytelling. Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding mislukking of meesterwerk (2008). eBooks Managementboeken Alle managementboeken eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken eBook, Academic Service<
| | BookSpot.nlbookspot.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De vent is de tent
- nieuw boek2008, ISBN: 9789052618210
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon … Meer...
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP, de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur. Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT. Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de wereld laat zien. De uitdaging: maak van medewerkers ambassadeurs. De vent is de tent is het standaardwerk voor iedereen die met reputatiemanagement aan de slag wil: communicatie- en marketingprofessionals, leidinggevenden en zij die dat willen worden. Een praktisch boek met de meest recente inzichten op het gebied van positionering en identiteitsontwikkeling, social media, crisiscommunicatie, maatschappelijk verantwoord ondernemen en storytelling. Paul Stamsnijder (1968) helpt mensen en organisaties hun leiderschap te ontwikkelen. Hij is founding partner van de Reputatiegroep, de eerste onafhankelijke adviespraktijk voor reputatievraagstukken in de Benelux. Daarnaast is Stamsnijder programmadirecteur voor de postdoctorale opleiding Master of Reputation Management van EURIB, het European Institute for Brand Management. Hij publiceerde eerder Goed nieuws in kwade tijden: crisiscommunicatie in de praktijk (2002) en Het merk is dood, leve het merk: rebranding mislukking of meesterwerk (2008). Business & Economie Managementboeken Management<
| | Ako.nlako.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
De vent is de tent - P. Stamsnijder (ISBN: 9789052618210)
- nieuw boekISBN: 9789052618210
Het boek De vent is de tent (ISBN:9789052618210) geschreven door P. Stamsnijder bestel je op bruna.nl! Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk… Meer...
Het boek De vent is de tent (ISBN:9789052618210) geschreven door P. Stamsnijder bestel je op bruna.nl! Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP, de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur. Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT. Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam... eBooks > Managementboeken > Alle managementboeken<
| | bruna.nlNr. 9789052618210. Verzendingskosten:, Direct downloaden, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
MONSTER
Paul Stamsnijder:De vent is de tent
- nieuw boek ISBN: 9789052618210
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon … Meer...
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP, de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur. Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker Nederlands / Business eBooks / Management /<
| | eBook.nlebook.nl Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.