- 5 resultaten
laagste prijs: € 128,39, hoogste prijs: € 141,93, gemiddelde prijs: € 135,74
1
Social Innovation: Blurring Boundaries to Reconfigure Markets - Nicholls, A.|Murdock, A.
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 141,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nicholls, A.|Murdock, A.:

Social Innovation: Blurring Boundaries to Reconfigure Markets - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 023028017X

[EAN: 9780230280175], Neubuch, [PU: Palgrave Macmillan UK], BUSINESS ECONOMICS FINANCE & DEVELOPMENT ENTREPRENEURSHIP ECONOMICS  INTERNATIONAL TRADE DEVELOPING COUNTRIES ENTREPRENEUR ENTR… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
2
Social Innovation - Nicholls, A. Murdock, A.
bestellen
bij booklooker.de
€ 141,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Nicholls, A. Murdock, A.:

Social Innovation - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9780230280175

[ED: Gebunden], [PU: Palgrave Macmillan UK], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. ALEX NICHOLLS is the first tenured lectur… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Social Innovation - A. Nicholls; A. Murdock
bestellen
bij lehmanns.de
€ 128,39
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
A. Nicholls; A. Murdock:
Social Innovation - gebonden uitgave, pocketboek

2011

ISBN: 9780230280175

Blurring Boundaries to Reconfigure Markets, Buch, Hardcover, Focusing on social innovation broadly conceived in the context of social entrepreneurship and social enterprise in their globa… Meer...

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00)
4
Social Innovation - A. Nicholls
bestellen
bij BookDepository.com
€ 136,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
A. Nicholls:
Social Innovation - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780230280175

Hardback, [PU: Palgrave MacMillan], Focusing on social innovation broadly conceived in the context of social entrepreneurship and social enterprise in their global context this book is or… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Social Innovation
bestellen
bij wordery.com
£ 109,99
(ongeveer € 130,02)
bestellenGesponsorde link
Social Innovation - nieuw boek

ISBN: 9780230280175

Focusing on social innovation broadly conceived in the context of social entrepreneurship and social enterprise in their global context this book is organised to address three of the most… Meer...

Nr. 9780230280175. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Social Innovation

Focusing on social innovation broadly conceived in the context of social entrepreneurship and social enterprise in their global context this book is organised to address three of the most important themes in social innovation: strategies and logics, performance measurement and governance, and finally, sustainability and the environment.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Social Innovation


EAN (ISBN-13): 9780230280175
ISBN (ISBN-10): 023028017X
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Palgrave Macmillan

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-06-22T12:29:30+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-12T14:12:08+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780230280175

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-230-28017-X, 978-0-230-28017-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: murdock, nicholls
Titel van het boek: innovation, blurring boundaries, social


Gegevens van de uitgever

Auteur: A. Nicholls; A. Murdock
Titel: Social Innovation - Blurring Boundaries to Reconfigure Markets
Uitgeverij: Palgrave Macmillan; Palgrave Macmillan UK
302 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-12-16
London; GB
Taal: Engels
128,39 € (DE)
131,99 € (AT)
142,00 CHF (CH)
Available
XVIII, 302 p.

BB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Kleine Unternehmen und Selbständige; Verstehen; business; Developing Countries; entrepreneur; Entrepreneurs; Entrepreneurship; innovation; performance; performance measurement; strategy; sustainability; Small Business; Business Strategy and Leadership; Innovation and Technology Management; Entrepreneurship; Development Economics; International Economics; Strategisches Management; Management: Innovation; Unternehmertum / Start-ups; Entwicklungsökonomie und Schwellenländer; Internationale Wirtschaft; EA; EA; BC

The Nature of Social Innovation PART I: CONTEXT AND FRAMEWORKS The Theoretical Foundations of Social Innovation Considering Context: Social Innovation and Social Enterprise in Comparative Perspective The Loop, the Lens, and the Lesson: Using Resilience Theory to Examine Public Policy and Social Innovation The Limits of Economic Value in Measuring the Performance of Social Innovation PART II: STRATEGIES AND LOGICS Social Innovation in the Delivery of Public Services: Social Enterprises: Cooperation and Competition Agency in Social Innovation: Putting the 'Model of the Model' in the Agent The 'Porcupine in the Room': Socio-Religious Entrepreneurs and Innovators Within the Framework of Social Innovation Social Entrepreneurs in a Social Innovation Ecosystem PART III: SUSTAINABILITY AND ENVIRONMENTAL INNOVATION Socio-Ecological Innovation and Transformation Green Technology Implementation in Developing Countries: Opportunity Identification and Business Model Design When David Meets Goliath: Sustainable Entrepreneurship and the Evolution of Markets

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781447353799 Social Innovation: How Societies Find the Power to Change (Mulgan, Geoff)


< naar Archief...