- 5 resultaten
laagste prijs: € 29,49, hoogste prijs: € 39,00, gemiddelde prijs: € 33,72
1
The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands through the Power of Archetypes Margaret Mark Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 39,00
bestellenGesponsorde link

The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands through the Power of Archetypes Margaret Mark Author - nieuw boek

ISBN: 9780071364157

A brand’s meaning—how it resonates in the public heart and mind—is a company’s most valuable competitive advantage. Yet, few companies really know how brand meanin… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
The Hero and the Outlaw - Mark, Margaret Pearson, Carol S.
bestellen
bij booklooker.de
€ 32,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Mark, Margaret Pearson, Carol S.:

The Hero and the Outlaw - gebonden uitgave, pocketboek

2001, ISBN: 9780071364157

[ED: Gebunden], [PU: McGraw-Hill Professional], Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful br… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes - Margaret Mark
bestellen
bij medimops.de
€ 29,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Margaret Mark:
The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes - gebonden uitgave, pocketboek

2001

ISBN: 0071364153

Binding : Gebundene Ausgabe, Label : Mcgraw-Hill Professional, Publisher : Mcgraw-Hill Professional, NumberOfItems : 1, medium : Gebundene Ausgabe, numberOfPages : 384, publicationDate : … Meer...

Nr. M00071364153. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
The Hero and the Outlaw : Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes
bestellen
bij Booksamillion.com
$ 39,00
(ongeveer € 35,97)
bestellenGesponsorde link
The Hero and the Outlaw : Building Extraordinary Brands Through the Power of Archetypes - nieuw boek

ISBN: 9780071364157

Find The Hero and the Outlaw by Margaret Mark in Hardcover and other formats in Business & Economics > Advertising & Promotion. Business & Economics 9780071364157, McGraw-Hill Companies

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
The Hero and the Outlaw - Margaret Mark, Carol Pearson
bestellen
bij Blackwells.co.uk
£ 26,99
(ongeveer € 31,20)
verzending: € 7,511
bestellenGesponsorde link
Margaret Mark, Carol Pearson:
The Hero and the Outlaw - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780071364157

hardback, [PU: McGraw Hill]

in stock. Verzendingskosten:Usually dispatched within 48 hours. (EUR 7.51) Blackwells.co.uk

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands through the Power of Archetypes Margaret Mark Author

A brand's meaning--how it resonates in the public heart and mind--is a company's most valuable competitive advantage. Yet, few companies really know how brand meaning works, how to manage it, and how to use brand meaning strategically. Written by best-selling author Carol S. Pearson (The Hero Within) and branding guru Margaret Mark, this groundbreaking book provides the illusive and compelling answer. Using studies drawn from the experiences of Nike, Marlboro, Ivory and other powerhouse brands, the authors show that the most successful brands are those that most effectively correspond to fundamental patterns in the unconscious mind known as archetypes. The book provides tools and strategies to: - Implement a proven system for identifying the most appropriate and leverageable archetypes for any company and/or brand - Harness the power of the archetype to align corporate strategy to sustain competitive advantage

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Hero and the Outlaw: Building Extraordinary Brands through the Power of Archetypes Margaret Mark Author


EAN (ISBN-13): 9780071364157
ISBN (ISBN-10): 0071364153
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: McGraw Hill LLC Core >2 >T
384 Bladzijden
Gewicht: 0,744 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-27T00:13:42+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-06T11:11:53+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0071364153

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-07-136415-3, 978-0-07-136415-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: pearson carol, margaret way, mark hill, caro, mark power
Titel van het boek: archetype, power brand, buildings and power, the hero more, the hero within, from zero hero, the power now, building better brands, hero and the outlaw building extraordinary brands through the power archetypes


< naar Archief...