- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,98, hoogste prijs: € 106,99, gemiddelde prijs: € 26,93
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 12,38
(ongeveer € 11,25)
verzending: € 10,621
bestellenGesponsorde link

Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems (Cognitive Science) - gebruikt boek

ISBN: 9780387966168

Springer. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so s… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.62 Phatpocket Limited
2
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - Heinz Mandl; Alan Lesgold
bestellen
bij lehmanns.de
€ 106,99
bestellenGesponsorde link

Heinz Mandl; Alan Lesgold:

Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - pocketboek

1988, ISBN: 9780387966168

Buch, Softcover, 1988 ed. Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems arrays the most current and exciting research in this dynamic and growing area of cognitive science. The various… Meer...

Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten
3
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - gebruikt boek

ISBN: 9780387966168

"Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems" arrays the most current and exciting research in this dynamic and growing area of cognitive science. The various contributions address t… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 8,95
(ongeveer € 8,32)
verzending: € 13,281
bestellenGesponsorde link
Heinz Mandl:
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - pocketboek

1988, ISBN: 9780387966168

Springer, 1988. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is n… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.28 ThriftBooks
5
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 4,50
(ongeveer € 4,09)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems - pocketboek

1988, ISBN: 0387966161

[EAN: 9780387966168], Used, good, [PU: Springer New York], Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems


EAN (ISBN-13): 9780387966168
ISBN (ISBN-10): 0387966161
pocket book
Verschijningsjaar: 1988
Uitgever: Springer-Verlag New York Inc.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-05T10:47:17+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-14T14:35:25+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0387966161

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-387-96616-1, 978-0-387-96616-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: lesgold, mandl heinz
Titel van het boek: cognitive science, intelligent


Gegevens van de uitgever

Auteur: Heinz Mandl; Alan Lesgold
Titel: Cognitive Science; Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems
Uitgeverij: Springer; Springer US
307 Bladzijden
Verschijningsjaar: 1988-06-13
New York; NY; US
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XIX, 307 p.

BC; Hardcover, Softcover / Informatik, EDV/Informatik; Künstliche Intelligenz; Verstehen; Evaluation; curriculum; intelligent tutoring systems; knowledge base; knowledge-based systems; learning; mathematics; modeling; Artificial Intelligence; EA

1. The Computer as a Tool for Learning Through Reflection.- 2. Toward a Theory of Impasse-Driven Learning.- 3. Psychological Evaluation of Path Hypotheses in Cognitive Diagnosis.- 4. Modeling the Knowledge Base of Mathematics Learners: Situation-Specific and Situation-Nonspecific Knowledge.- 5. The Knowledge Engineer as Student: Metacognitive Bases for Asking Good Questions.- 6. Toward a Theory of Curriculum for Use in Designing Intelligent Instructional Systems.- 7. Enhancing Incremental Learning Processes with Knowledge-Based Systems.- 8. Mental Models and Metaphors: Implications for the Design of Adaptive User-System Interfaces.- 9. Improvement of the Acquisition of Knowledge by Informing Feedback.- 10. Socializing the Intelligent Tutor: Bringing Empathy to Computer Tutors.- 11. Cognitive Economy in Physics Reasoning: Implications for Designing Instructional Materials.- 12. Experimental Data for the Design of a Microworld-Based System for Algebra.- 13. Computer-Aided Model Building.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781468463507 Learning Issues for Intelligent Tutoring Systems (Asst Prof Anna E Nekola)


< naar Archief...