- 5 resultaten
laagste prijs: € 17,18, hoogste prijs: € 26,40, gemiddelde prijs: € 23,75
1
Reconsidering Science Learning - Patricia Murphy; Eileen Scanlon; Jeff Thomas; Elizabeth Whitelegg
bestellen
bij lehmanns.de
€ 24,90
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Patricia Murphy; Eileen Scanlon; Jeff Thomas; Elizabeth Whitelegg:

Reconsidering Science Learning - pocketboek

2003, ISBN: 9780415328319

Buch, Softcover, This informative book looks at science learning in a wide range of contexts. It is divided into three parts. Part one deals with the arguments put forward for studying sc… Meer...

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 9.95)
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 29,65
(ongeveer € 26,40)
verzending: € 11,981
bestellenGesponsorde link

Scanlon, Eileen (Editor)/ Murphy, Patricia (Editor)/ Thomas, Jeff (Editor)/ Whitelegg, Elizabeth (Editor):

Reconsidering Science Learning - pocketboek

2004, ISBN: 9780415328319

Falmer Pr, 2004. Paperback. New. 1st edition. 288 pages. 9.00x6.00x0.75 inches., Falmer Pr, 2004, 6

Verzendingskosten: EUR 11.98 Revaluation Books
3
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 25,35
verzending: € 8,071
bestellenGesponsorde link
Patricia Murphy:
Reconsidering Science Learning - pocketboek

2003

ISBN: 0415328314

[EAN: 9780415328319], Nouveau livre, [SC: 8.07], [PU: Taylor & Francis Ltd], New copy - Usually dispatched within 4 working days., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.07 THE SAINT BOOKSTORE, Southport, United Kingdom [51194787] [Note: 5 (sur 5)]
4
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 17,18
verzending: € 66,231
bestellenGesponsorde link
Reconsidering Science Learning - pocketboek

2003, ISBN: 0415328314

[EAN: 9780415328319], D'occasion, comme neuf, [SC: 66.23], [PU: Routledge 2003-11-13], Item is in new condition., Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 66.23 LowKeyBooks, Sumas, WA, U.S.A. [65875000] [Note: 4 (sur 5)]
5
Reconsidering Science Learning - Patricia Murphy; Eileen Scanlon; Jeff Thomas; Elizabeth Whitelegg
bestellen
bij lehmanns.de
€ 24,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Patricia Murphy; Eileen Scanlon; Jeff Thomas; Elizabeth Whitelegg:
Reconsidering Science Learning - pocketboek

2003, ISBN: 9780415328319

Buch, Softcover, [PU: Routledge], Routledge, 2003

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Reconsidering Science Learning

This informative book looks at science learning in a wide range of contexts. It is divided into three parts. Part one deals with the arguments put forward for studying science, and includes a discussion on what science learners need to know about the nature of science and how decisions about what forms science curricula are made. Part two includes articles on the processes by which science is learned and part three deals with inclusivity and diversity in science learning and what widening participation means for science education.This is a companion book to Mediating Science Learning through ICT also published by RoutledgeFalmer.Reconsidering Science Learning will be of particular interest to teachers on masters courses in science education and academics with an interest in science education.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Reconsidering Science Learning


EAN (ISBN-13): 9780415328319
ISBN (ISBN-10): 0415328314
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Routledge
267 Bladzijden
Gewicht: 0,440 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-07T06:19:53+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-02T09:51:10+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0415328314

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-32831-4, 978-0-415-32831-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: scanlon thomas, elizabeth murphy, thomas jeffrey, eileen white, taylor, murphy patricia
Titel van het boek: reconsidering science learning, what see reconsidering


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781134334988 Reconsidering Science Learning (Patricia Murphy)


< naar Archief...