2003, ISBN: 9780415328319
Buch, Softcover, This informative book looks at science learning in a wide range of contexts. It is divided into three parts. Part one deals with the arguments put forward for studying sc… Meer...
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 9.95) Details... |
2004, ISBN: 9780415328319
Falmer Pr, 2004. Paperback. New. 1st edition. 288 pages. 9.00x6.00x0.75 inches., Falmer Pr, 2004, 6
Biblio.co.uk |
2003, ISBN: 0415328314
[EAN: 9780415328319], Nouveau livre, [SC: 8.07], [PU: Taylor & Francis Ltd], New copy - Usually dispatched within 4 working days., Books
AbeBooks.fr THE SAINT BOOKSTORE, Southport, United Kingdom [51194787] [Note: 5 (sur 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.07 Details... |
2003, ISBN: 0415328314
[EAN: 9780415328319], D'occasion, comme neuf, [SC: 66.23], [PU: Routledge 2003-11-13], Item is in new condition., Books
AbeBooks.fr LowKeyBooks, Sumas, WA, U.S.A. [65875000] [Note: 4 (sur 5)] NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 66.23 Details... |
2003, ISBN: 9780415328319
Buch, Softcover, [PU: Routledge], Routledge, 2003
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 0.00) Details... |
2003, ISBN: 9780415328319
Buch, Softcover, This informative book looks at science learning in a wide range of contexts. It is divided into three parts. Part one deals with the arguments put forward for studying sc… Meer...
Scanlon, Eileen (Editor)/ Murphy, Patricia (Editor)/ Thomas, Jeff (Editor)/ Whitelegg, Elizabeth (Editor):
Reconsidering Science Learning - pocketboek2004, ISBN: 9780415328319
Falmer Pr, 2004. Paperback. New. 1st edition. 288 pages. 9.00x6.00x0.75 inches., Falmer Pr, 2004, 6
2003
ISBN: 0415328314
[EAN: 9780415328319], Nouveau livre, [SC: 8.07], [PU: Taylor & Francis Ltd], New copy - Usually dispatched within 4 working days., Books
2003, ISBN: 0415328314
[EAN: 9780415328319], D'occasion, comme neuf, [SC: 66.23], [PU: Routledge 2003-11-13], Item is in new condition., Books
2003, ISBN: 9780415328319
Buch, Softcover, [PU: Routledge], Routledge, 2003
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Reconsidering Science Learning
EAN (ISBN-13): 9780415328319
ISBN (ISBN-10): 0415328314
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Routledge
267 Bladzijden
Gewicht: 0,440 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-07T06:19:53+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-02T09:51:10+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0415328314
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-32831-4, 978-0-415-32831-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: scanlon thomas, elizabeth murphy, thomas jeffrey, eileen white, taylor, murphy patricia
Titel van het boek: reconsidering science learning, what see reconsidering
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781134334988 Reconsidering Science Learning (Patricia Murphy)
< naar Archief...