- 4 resultaten
laagste prijs: € 1.066,05, hoogste prijs: € 1.150,00, gemiddelde prijs: € 1.107,65
1
bestellen
bij
(ongeveer € 1.150,00)
bestellenGesponsorde link

Brands & Brand Management 4vol - gebonden uitgave, pocketboek

2004, ISBN: 0415367115, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: ROUTLEDGE CHAPMAN & HALL, [GR: 17820 - HC/Wirtschaft/Allgemeines, Lexika, Geschichte], [SW: - Business / Economics / Finance], G… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
bestellen
bij BiggerBooks.com
(ongeveer € 1.098,82)
bestellenGesponsorde link

Unknown:

Brands & Brand Management 4vol - nieuw boek

ISBN: 9780415367110

No Synopsis Available Brands & Brand Management 4vol, 9780415367110, Book, Textbook Books > Education & Reference > General Nonspecific Binding

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij BiggerBooks.com
€ 1.115,73
bestellenGesponsorde link
Unknown:
Brands & Brand Management 4vol - nieuw boek

ISBN: 9780415367110

Brands & Brand Management 4vol Nonspecific Binding New Books, Routledge

new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
4
bestellen
bij BiggerBooks.com
€ 1.066,05
bestellenGesponsorde link
Unknown:
Brands & Brand Management 4vol - nieuw boek

ISBN: 9780415367110

Brands & Brand Management 4vol Nonspecific Binding Rentals, Routledge

new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Brands & Brand Management 4vol


EAN (ISBN-13): 9780415367110
ISBN (ISBN-10): 0415367115
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: ROUTLEDGE CHAPMAN & HALL
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-14T20:25:56+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2019-08-15T05:02:00+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0415367115

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-36711-5, 978-0-415-36711-0


< naar Archief...