- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,14, hoogste prijs: € 56,11, gemiddelde prijs: € 21,04
1
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - Jeremy Bullmore
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 31,90
(ongeveer € 33,14)
verzending: € 18,701
bestellenGesponsorde link
Jeremy Bullmore:

Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780470029152

In most markets these days, brands compete on terms of near-equality, each searching for a marginal advantage over its rivals. Not so in the writing-about-marketing market, where the Jere… Meer...

Nr. A1000846731. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.70)
2
Apples, Insights and Mad Inventors : An Entertaining Analysis of Modern Marketing by Jeremy Bullmore - Jeremy Bullmore
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,14
bestellenGesponsorde link

Jeremy Bullmore:

Apples, Insights and Mad Inventors : An Entertaining Analysis of Modern Marketing by Jeremy Bullmore - gebruikt boek

ISBN: 9780470029152

In most markets these days, brands compete on terms of near-equality, each searching for a marginal advantage over its rivals. Not so in the writing-about-marketing market, where the Jere… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - Bullmore, Jeremy
bestellen
bij amazon.de
€ 6,62
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Bullmore, Jeremy:
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - eerste uitgave

2006

ISBN: 9780470029152

gebonden uitgave

Wiley, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1. 174 Seiten, Publiziert: 2006-03-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.76 kg, Verkaufsrang: 3596164, Management, Business & Karriere, Kategorien, Büche… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 5,20
verzending: € 8,311
bestellenGesponsorde link
Jeremy Bullmore:
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 0470029153

[EAN: 9780470029152], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Wiley], Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.31 Hippo Books, Hammond, IN, U.S.A. [50294793] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 56,11
verzending: € 41,551
bestellenGesponsorde link
Bullmore, Jeremy:
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 0470029153

[EAN: 9780470029152], Neubuch, [PU: Wiley], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 41.55 The Book Spot, Sioux Falls, SD, U.S.A. [1480660] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing

In most markets these days, brands compete on terms of near-equality, each searching for a marginal advantage over its rivals. Not so in the writing-about-marketing market, where the Jeremy Bullmore brand stands alone. No competitor comes anywhere near to matching the wit and wisdom with which he illuminates his subject, or the pure enjoyment he gives his readers. Why does marketing matter in the modern world? What makes a successful brand? And how do marketing communications work? Many have attempted to tackle these questions; but in this collection of essays - which originally appeared in consecutive WPP annual reports - Bullmore's almost supernaturally persuasive prose supplies totally satisfying and seemingly definitive answers. Jeremy Bullmore began his career as a trainee copywriter in 1954. Over half a century after its launch, the Bullmore brand has never been stronger. Read one chapter of this book, and you'll understand why.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing


EAN (ISBN-13): 9780470029152
ISBN (ISBN-10): 0470029153
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Wiley
164 Bladzijden
Gewicht: 0,336 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-14T09:41:55+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-04T16:43:02+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470029153

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-02915-3, 978-0-470-02915-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: jeremy bullmore
Titel van het boek: pieces eight, apples insights mad inventors entertaining analysis modern marketing, mode marketing, app inventor, mad about you, mad for keeps


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470031520 Apples Insights and Mad Inventors (Jeremy Bullmore)


< naar Archief...