Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - gebonden uitgave, pocketboek
ISBN: 9780470029152
In most markets these days, brands compete on terms of near-equality, each searching for a marginal advantage over its rivals. Not so in the writing-about-marketing market, where the Jere… Meer...
Orellfuessli.ch Nr. A1000846731. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.70) Details... |
Apples, Insights and Mad Inventors : An Entertaining Analysis of Modern Marketing by Jeremy Bullmore - gebruikt boek
ISBN: 9780470029152
In most markets these days, brands compete on terms of near-equality, each searching for a marginal advantage over its rivals. Not so in the writing-about-marketing market, where the Jere… Meer...
BetterWorldBooks.com used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2006, ISBN: 9780470029152
gebonden uitgave
Wiley, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1. 174 Seiten, Publiziert: 2006-03-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.76 kg, Verkaufsrang: 3596164, Management, Business & Karriere, Kategorien, Büche… Meer...
amazon.de Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - gebonden uitgave, pocketboek
2006, ISBN: 0470029153
[EAN: 9780470029152], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Wiley], Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect… Meer...
AbeBooks.de Hippo Books, Hammond, IN, U.S.A. [50294793] [Rating: 5 (von 5)] NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 8.31 Details... |
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - gebonden uitgave, pocketboek
2006, ISBN: 0470029153
[EAN: 9780470029152], Neubuch, [PU: Wiley], Books
AbeBooks.de The Book Spot, Sioux Falls, SD, U.S.A. [1480660] [Rating: 4 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 41.55 Details... |
bij Orellfuessli.ch
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - gebonden uitgave, pocketboek
ISBN: 9780470029152
In most markets these days, brands compete on terms of near-equality, each searching for a marginal advantage over its rivals. Not so in the writing-about-marketing market, where the Jere… Meer...
Jeremy Bullmore:
Apples, Insights and Mad Inventors : An Entertaining Analysis of Modern Marketing by Jeremy Bullmore - gebruikt boekISBN: 9780470029152
In most markets these days, brands compete on terms of near-equality, each searching for a marginal advantage over its rivals. Not so in the writing-about-marketing market, where the Jere… Meer...
2006
ISBN: 9780470029152
gebonden uitgave
Wiley, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1. 174 Seiten, Publiziert: 2006-03-31T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.76 kg, Verkaufsrang: 3596164, Management, Business & Karriere, Kategorien, Büche… Meer...
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - gebonden uitgave, pocketboek
2006, ISBN: 0470029153
[EAN: 9780470029152], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Wiley], Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect… Meer...
Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing - gebonden uitgave, pocketboek
2006, ISBN: 0470029153
[EAN: 9780470029152], Neubuch, [PU: Wiley], Books
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Apples, Insights and Mad Inventors: An Entertaining Analysis of Modern Marketing
EAN (ISBN-13): 9780470029152
ISBN (ISBN-10): 0470029153
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Wiley
164 Bladzijden
Gewicht: 0,336 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-14T09:41:55+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-04T16:43:02+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470029153
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-02915-3, 978-0-470-02915-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: jeremy bullmore
Titel van het boek: pieces eight, apples insights mad inventors entertaining analysis modern marketing, mode marketing, app inventor, mad about you, mad for keeps
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780470031520 Apples Insights and Mad Inventors (Jeremy Bullmore)
< naar Archief...