- 5 resultaten
laagste prijs: € 18,66, hoogste prijs: € 33,21, gemiddelde prijs: € 24,37
1
Tactical Transparency - John C. Havens, Lynne D. Johnson, Shel Holtz
bestellen
bij kobo.com
$ 22,99
(ongeveer € 18,66)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
John C. Havens, Lynne D. Johnson, Shel Holtz:

Tactical Transparency - nieuw boek

11, ISBN: 9780470460191

While exposing the risks inherent in maintaining a nontransparent relationship with customers, Tactical Transparency provides a methodology that will help your organization create its uni… Meer...

  - E-Book zum download. Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Tactical Transparency : How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build their Brand - J. Paulo Davim
bestellen
bij hive.co.uk
£ 28,55
(ongeveer € 33,21)
bestellenGesponsorde link

J. Paulo Davim:

Tactical Transparency : How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build their Brand - nieuw boek

ISBN: 9780470460191

While exposing the risks inherent in maintaining a nontransparent relationship with customers, Tactical Transparency provides a methodology that will help your organization create its uni… Meer...

No. 9780470460191. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
3
Tactical Transparency (eBook, ePUB) - Holtz, Shel; Havens, John C.
bestellen
bij Buecher.de
€ 21,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Holtz, Shel; Havens, John C.:
Tactical Transparency (eBook, ePUB) - nieuw boek

ISBN: 9780470460191

While exposing the risks inherent in maintaining a nontransparentrelationship with customers, Tactical Transparency providesa methodology that will help your organization create its uniqu… Meer...

  - Nr. 37292504 Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Tactical Transparency als eBook Download von Shel Holtz, John C. Havens - Shel Holtz, John C. Havens
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 23,99
bestellenGesponsorde link
Shel Holtz, John C. Havens:
Tactical Transparency als eBook Download von Shel Holtz, John C. Havens - nieuw boek

ISBN: 9780470460191

Tactical Transparency:How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build their Brand Shel Holtz, John C. Havens Tactical Transparency:How Leaders Can Leverage Social Media … Meer...

  - No. 21142422 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
5
Shel Holtz;John C. Havens: Tactical Transparency
bestellen
bij eBook.de
€ 23,99
bestellenGesponsorde link
Shel Holtz;John C. Havens: Tactical Transparency - nieuw boek

ISBN: 9780470460191

How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build their Brand How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build their Brand eBooks > Belletristik > Erzählu… Meer...

  - No. 21142422 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Tactical Transparency


EAN (ISBN-13): 9780470460191
ISBN (ISBN-10): 0470460199
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Wiley, J
320 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-01-01T09:07:50+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-06T01:58:01+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0470460199

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-46019-9, 978-0-470-46019-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: holtz, john holt, john johnson
Titel van het boek: der brand, how build, social media, tactical, about shel


Gegevens van de uitgever

Auteur: Shel Holtz; John C. Havens
Titel: International Association of Business Communities; Tactical Transparency - How Leaders Can Leverage Social Media to Maximize Value and Build their Brand
Uitgeverij: Jossey-Bass; John Wiley & Sons
320 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2008-11-18
Taal: Engels
23,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Management; Strategisches Management; Business & Management; Strategic Management; Strategisches Management; Unternehmensstrategie; Wirtschaft u. Management; Strategisches Management; BB

Foreword (Lynne D. Johnson). Introduction: The Glass House of Business. Part One: Strategy. 1. What Is Transparency? A Working Defi nition. 2. Someone May Be Looking: Transparency Done Right andWrong. 3. Do You Have What It Takes? Characteristics of TransparentOrganizations. Part Two: Tactics. 4. From Prospects to People: Why Opaque Selling Doesn'tDeliver Long-Term Return on Investment. 5. Follow the Money: Financial Communications. 6. When Things Go Bad: Transparency During a Crisis. 7. Exposing the Company to the Employees Who Make It Work:Internal Transparency. 8. Meet the Press: Traditional Public Relations and MediaRelations. 9. The View from the Top: The Role of Leadership. 10. En-Gauge the Conversation: How Issues Blogs Show PeopleYou're Listening. 11. From the Inside Looking Out: Employee Involvement. 12. Transparency Beyond Text: How Audio, Video, and InteractiveMedia Build Trust. 13. Profi le and Privacy: Transparency in Social Networks. 14. The Case for Face-to-Face: Transparency in Person. Part Three: Making It Real. 15. The Toothpaste Is Out of the YouTube: Addressing Loss ofControl with Transparent Tactics. 16. Yeah, But . . . : Overcoming Objections. 17. Your Road Map to Transparency: Creating a Plan. 18. What's Next? The Future of Transparency. Notes. Acknowledgments. The Authors. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781511383745 Tactical Transparency (Shel Holtz; John C. Havens)


< naar Archief...