- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,78, hoogste prijs: € 112,96, gemiddelde prijs: € 53,12
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 71,92
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gummesson, Evert, Bo Edvardsson und Bengtove Gustavsson:

Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives (Issues in Organization and Management Series) - gebonden uitgave, pocketboek

1991, ISBN: 9780669211528

[PU: Lexington Books], 350 Seiten Gebundene Ausgabe, Größe: 15.2 x 2.5 x 22.9 cm Gepflegter, sauberer Zustand. 350. Auflage. 2649107/2 Altersfreigabe FSK ab 0 Jahre, DE, [SC: 0.00], gebra… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchpark GmbH
2
Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives (Issues in Organization and Management Series) - Gummesson, Evert, Edvardsson, Bo, Gustavsson, Bengtove
bestellen
bij amazon.de
€ 71,87
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Gummesson, Evert, Edvardsson, Bo, Gustavsson, Bengtove:

Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives (Issues in Organization and Management Series) - gebonden uitgave, pocketboek

1991, ISBN: 9780669211528

Lexington Books, Gebundene Ausgabe, 350 Seiten, Publiziert: 1991-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1 kg, Industrie, Branchen & Berufe, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Managem… Meer...

Gut Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Phatpocket Bücher
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 2,78
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gummesson, Evert:
Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives (Issues in organization & management) - gebonden uitgave, pocketboek

1998

ISBN: 0669211524

[EAN: 9780669211528], [SC: 0.0], [PU: Lexington Books], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or d… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,50
(ongeveer € 6,08)
verzending: € 16,011
bestellenGesponsorde link
Brown, Stephen; Evert Gummesson; Edvardsson, Bo; Gustavsson, Bengtove:
Service Quality [Hardcover] Brown, Stephen; Evert Gummesson; Edvardsson, Bo and Gustavsson, Bengtove - gebonden uitgave, pocketboek

1998, ISBN: 9780669211528

Lexington Books, 1998-06-03. Hardcover. Good. Book is in good condition, cover has some wear along the edges and corners. No dust cover., Lexington Books, 1998-06-03, 2.5

Verzendingskosten: EUR 16.01 The Crazy Book Lady
5
Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives - Stephen Brown#Evert Gummeson#Bo Edvardsson
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 123,00
(ongeveer € 112,96)
verzending: € 16,531
bestellenGesponsorde link
Stephen Brown#Evert Gummeson#Bo Edvardsson:
Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives - gebonden uitgave, pocketboek

1998, ISBN: 9780669211528

Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives Buch (fremdspr.) Stephen Brown#Evert Gummeson#Bo Edvardsson gebundene Ausgabe, Lexington Books, 01.06.1998, Lexington Boo… Meer...

Nr. 6732898. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , wird besorgt, Lieferzeit unbekannt, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.53)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Service Quality: Multidisciplinary and Multinational Perspectives (Issues in Organization and Management Series)


EAN (ISBN-13): 9780669211528
ISBN (ISBN-10): 0669211524
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1998
Uitgever: Lexington Books
350 Bladzijden
Gewicht: 0,721 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-22T18:15:55+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-03-02T13:42:46+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0669211524

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-669-21152-4, 978-0-669-21152-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: jan carlzon, evert, stephen brown, gustavsson, edvardsson
Titel van het boek: unzufriedenheit, service, perspectives, issues management


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781452262482 Service Quality (Richard L. Oliver; Roland T. Rust)


< naar Archief...