- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,72, hoogste prijs: € 46,95, gemiddelde prijs: € 23,65
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 16,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
stone, merlin/bond, alison/foss, bryan:

consumer insight. how to use data and market research to get closer to your customer. market research in practice - in english, in englischer sprache - pocketboek

2007, ISBN: 9780749442927

[ED: paperback], [PU: kogan page limited], sehr gutes exemplar ungelesen; 288 seiten - in english, in englischer sprache, DE, [SC: 3.00], Sehr gut, gewerbliches Angebot, oktav, [GW: 600g]… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 3.00) alt-saarbrücker antiquariat
2
Consumer Insight - Stone, Merlin Foss, Bryan Bond, Alison
bestellen
bij booklooker.de
€ 46,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Stone, Merlin Foss, Bryan Bond, Alison:

Consumer Insight - pocketboek

2006, ISBN: 9780749442927

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Kogan Page], Provides comprehensive coverage of the classic areas that market researchers and marketers need to focus on.Part of the Market Research in… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer - Stone, Merlin; Foss, Bryan; Bond, Alison
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 7,98
verzending: € 14,011
bestellenGesponsorde link
Stone, Merlin; Foss, Bryan; Bond, Alison:
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer - pocketboek

2004

ISBN: 0749442921

[EAN: 9780749442927], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Kogan Page], Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less 1.06, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 14.01 ThriftBooks-Atlanta, AUSTELL, GA, U.S.A. [54239244] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 49,00
(ongeveer € 45,59)
verzending: € 21,691
bestellenGesponsorde link
Stone, Merlin; Foss, Bryan; Bond, Alison:
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market Research in Practice) - pocketboek

ISBN: 9780749442927

Kogan Page. Paperback. New. 9x6x1., Kogan Page, 6

Verzendingskosten: EUR 21.69 SOUTHAUSTRALIANBOOKS
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,87
(ongeveer € 1,72)
verzending: € 8,281
bestellenGesponsorde link
STONE, Merlin:
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market Research in Practice) - pocketboek

ISBN: 9780749442927

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 8.28 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market Research in Practice)

Part of the new Market Research in Practice series ¿ essential guides for the burgeoning Market Research Society training and qualifications programme. Written by leading experts on database marketing, customer service and Customer Relationship Marketing (CRM), Consumer Insight provides comprehensive coverage of the classic areas that market researchers and marketers need to focus on: knowing who and where customers are, what they do, what they buy and what they would like to buy. It also explores how customers¿ thoughts, feelings, objectives and strategies influence their behaviour. The book also explains how companies gain insight by managing and using their customer data correctly. Packed with the latest models, tools and research findings, it provides a great opportunity for market researchers to improve their knowledge of database marketing and CRM, and how they relate to market research. Readers will gain an understanding of what customer management actually is, what information is used, and how this information needs to be planned to support customer management. Key content includes: what is database marketing? how do customer care and database marketing use consumer insight? consumer insight and marketing research analysing consumer data development and retention of customers data protection, risk, good and bad consumers consumer insight systems managing consumer insight

Gedetalleerde informatie over het boek. - Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market Research in Practice)


EAN (ISBN-13): 9780749442927
ISBN (ISBN-10): 0749442921
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Kogan Page
256 Bladzijden
Gewicht: 0,508 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-22T05:24:45+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-03T15:30:36+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 0749442921

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4292-1, 978-0-7494-4292-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: alison, foss, bond, stone merlin, closer, insight guides
Titel van het boek: closer get you, market research practice, consumer insight how use data market research get closer your customer, your mark, ibm, consum, closer look, much closer, practice use english


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788130980003 Impossible Object from the Author of Hopeful Monsters (Nicholas Mosley)


< naar Archief...