- 5 resultaten
laagste prijs: € 23,83, hoogste prijs: € 39,50, gemiddelde prijs: € 27,98
1
Seducing the Subconscious - Robert Heath
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 27,00
(ongeveer € 23,83)
verzending: € 15,891
bestellenGesponsorde link
Robert Heath:

Seducing the Subconscious - nieuw boek

2012, ISBN: 9781119967620

Our relationship with ads: it´s complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influence ofthe ad world, Seducing the Subconscious explores thecomplexities of our relationsh… Meer...

  - No. 39978835. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.89)
2
Seducing the Subconscious - Robert Heath
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 27,00
(ongeveer € 23,93)
verzending: € 15,961
bestellenGesponsorde link

Robert Heath:

Seducing the Subconscious - nieuw boek

2012, ISBN: 9781119967620

Our relationship with ads: it´s complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influence ofthe ad world, Seducing the Subconscious explores thecomplexities of our relationsh… Meer...

  - No. 39978835. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.96)
3
Seducing the Subconscious : The Psychology of Emotional Influence in Advertising - Craig Williams
bestellen
bij hive.co.uk
£ 23,45
(ongeveer € 26,67)
bestellenGesponsorde link
Craig Williams:
Seducing the Subconscious : The Psychology of Emotional Influence in Advertising - nieuw boek

ISBN: 9781119967620

Our relationship with ads: it's complicatedA must-read for anyone intrigued by the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relations… Meer...

  - No. 9781119967620. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Seducing the Subconscious - 25-49.99
bestellen
bij ebooks.com
€ 39,50
bestellenGesponsorde link
25-49.99:
Seducing the Subconscious - nieuw boek

ISBN: 9781119967620

Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relation… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Seducing the Subconscious - Robert Heath
bestellen
bij lehmanns.de
€ 25,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Robert Heath:
Seducing the Subconscious - eerste uitgave

2012, ISBN: 9781119967620

The Psychology of Emotional Influence in Advertising, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Wiley-Blackwell]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Sans frais d'envoi en Allemagne (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Seducing the Subconscious


EAN (ISBN-13): 9781119967620
ISBN (ISBN-10): 1119967627
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: John Wiley & Sons

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-04-03T04:39:57+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-08-16T10:18:19+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1119967627

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-119-96762-7, 978-1-119-96762-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: heath robert, craig williams
Titel van het boek: seducing subconscious


Gegevens van de uitgever

Auteur: Robert Heath
Titel: Seducing the Subconscious - The Psychology of Emotional Influence in Advertising
Uitgeverij: Wiley-Blackwell; John Wiley & Sons
240 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2012-03-21
Taal: Engels
24,99 € (DE)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Psychologie; Kognitive Psychologie; Cognitive Psychology; Kognitive Psychologie; Psychologie; Psychology; Kognitive Psychologie; BB

Foreword ix Introduction 1 Part 1 Taking Advertising Apart 1 The Persuasion Model 15 2 Alternative Ideas 24 3 WhyWe Don't Pay Attention to Advertising 39 Part 1 Summary 48 Part 2 The Psychology of Communication 4 Learning and Attention 53 5 The Role of Memory 63 6 HowWe Process Communication 74 7 Problems with Getting Attention 85 Part 2 Summary 95 Part 3 Emotion and Consciousness 8 Emotional Processing 101 9 Our Adaptive Subconscious 111 10 Emotion and Attention 123 Part 3 Summary 133 Part 4 Decisions and Relationships 11 Decision-Making 137 12 The Power of Metacommunication 149 13 The Subconscious Seduction Model 160 Part 4 Summary 174 Part 5 Taking A Fresh Look at Advertising 14 Under the Radar 179 15 The Hidden Power of New Media 189 16 Legal, Decent, Honest, and Truthful? 198 17 How to Spot Subconscious Seduction 207 Conclusion 219 References 229 Index 239

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900470974888 Seducing the Subconscious: The Psychology of Emotional Influence in Advertising (Robert Heath)


< naar Archief...