- 5 resultaten
laagste prijs: € 161,95, hoogste prijs: € 344,17, gemiddelde prijs: € 212,03
1
Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - Springer Netherland
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 381,00
(ongeveer € 344,17)
verzending: € 16,261
bestellenGesponsorde link
Springer Netherland:

Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 9781402004940

The chapters in this volume derive from a symposium held in Madrid, Spain, from 6-8 November, 1998. Organized and supported by the Autónoma University of Madrid, the meeting was part of t… Meer...

Nr. 4044987. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 3 Wochen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.26)
2
Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - Margarita Limón; L. Mason
bestellen
bij Springer.com
€ 181,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Margarita Limón; L. Mason:

Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781402004940

The chapters in this volume derive from a symposium held in Madrid, Spain, from 6-8 November, 1998. Organized and supported by the Autónoma University of Madrid, the meeting was part of … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten. (EUR 0.00)
3
Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - Limón, Margarita Mason, Lucia
bestellen
bij booklooker.de
€ 161,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Limón, Margarita Mason, Lucia:
Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - eerste uitgave

2002

ISBN: 9781402004940

gebonden uitgave

[ED: Gebunden], [PU: Springer Netherlands], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. This book is an important account of the state… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - Margarita Limon
bestellen
bij BookDepository.com
€ 190,24
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Margarita Limon:
Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781402004940

Hardback, [PU: Springer-Verlag New York Inc.], This book is an important account of the state of the art of both theoretical and practical issues in the present-day research on conceptual… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
5
Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - Margarita Limon; L. Mason
bestellen
bij lehmanns.de
€ 181,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Margarita Limon; L. Mason:
Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 9781402004940

Buch, Hardcover, [PU: Springer-Verlag New York Inc.], Springer-Verlag New York Inc., 2002

Verzendingskosten:Versand in 10-14 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice

This book is an important account of the state of the art of both theoretical and practical issues in the present-day research on conceptual change. Unique in its complete treatment of the questions that should be considered to further current understanding of knowledge construction and change, this book is useful for psychologists, cognitive scientists, educational researchers, curriculum developers, teachers and educators at all levels and in all disciplines.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice


EAN (ISBN-13): 9781402004940
ISBN (ISBN-10): 140200494X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Springer-Verlag New York Inc.
440 Bladzijden
Gewicht: 0,930 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-03T15:21:53+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-07-19T12:30:10+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 140200494X

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-0494-X, 978-1-4020-0494-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: limon
Titel van het boek: conceptual change, what see reconsidering, theory


Gegevens van de uitgever

Auteur: Margarita Limón; L. Mason
Titel: Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
420 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2002-03-31
Dordrecht; NL
Gewicht: 1,760 kg
Taal: Engels
160,49 € (DE)
164,99 € (AT)
177,00 CHF (CH)
POD
XX, 420 p.

BB; Psychology, general; Hardcover, Softcover / Psychologie; Psychologie; Verstehen; Action; Motivation; interaction; learning; learning and instruction; Learning & Instruction; Cognitive Psychology; Behavioral Sciences and Psychology; Instructional Psychology; Cognitive Psychology; Pädagogische Psychologie; Kognitive Psychologie; BC; EA

Contributors. Preface. Introduction; M. Limón, L. Mason. Part I: Theoretical Perspectives. The Processes and Challenges of Conceptual Change; M.T.H. Chi, R.D. Roscoe. Why `Conceptual Ecology' is a Good Idea; A.A. diSessa. On the Nature of Naïve Physics; S. Vosniadou. Map Reading Versus Mind Reading: Revisiting Children's Understanding of the Shape of the Earth; J. Ivarsson, et al. Understanding Conceptual Change: A Commentary; R.E. Mayer. Part II: Motivational, Social and Contextual Aspects. The Role of Motivational Beliefs in Conceptual Change; E.A. Linnenbrink, P.R. Pintrich. Situating the Question of Conceptual Change; O. Halldén, et al. Participative Learning and Conceptual Change; M. Gorodetsky, S. Keiny. Cognitive Variability in the Development of the Concept of Family: A Contextualist or a Gradualist View? M.J. Rodrigo, et al. Motivational, Social, and Contextual Aspects of Conceptual Change: A Commentary; G.M. Sinatra. Part III: Domain Specificity and Learning. The Role of Students' Epistemological Knowledge in the Process of Conceptual Change in Science; J. Leach, J. Lewis. Intuitive Rules: The Case of `More A - More B'; R. Stavy, et al. Conceptual Change in Mathematics: Understanding the Real Numbers; K. Merenluoto, E. Lehtinen. Conceptual Change in History; M. Limón. Content and Conceptual Change: A Commentary; R. White. Part IV: Instructional Practices to Promote Conceptual Change in Classroom. Developing Epistemological Thinking to Foster Conceptual Change in Different Domains; L. Mason. Science Learning Through Text: The Effect of Text Design and Text Comprehension Skills on Conceptual Change; M. Mikkilä-Erdmann. Computer-BasedInteractions for Conceptual Change in Science; M. Wiser, T.G. Amin. Knowledge Assessment and Conceptual Understanding; J. Alonso-Tapia. Change as a Process and a Disposition: A Commentary; P. Boscolo.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780306476372 Reconsidering Conceptual Change: Issues in Theory and Practice (Steven C. Hayes)


< naar Archief...