1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
This landmark work contains classic and contemporary writings, including the most widely cited and influential papers that examine consumer behaviour as a field of study. The first volume addresses the question: 'how do we study consumers?' and provides the theoretical and historical context for the debates about consumer behaviour research captured in the following volumes. The second volume examines consumer decision-making; and the third volume examines consumer socialization, concentrating particularly on studies of childhood, children and family consumer behaviour.
Gedetalleerde informatie over het boek. - Consumer Behavior I: Research and Influences
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-28T13:28:13+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-05-03T17:17:41+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 1412908418
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 1-4129-0841-8, 978-1-4129-0841-2 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: hogg Titel van het boek: research consumer behavior