- 2 resultaten
laagste prijs: € 185,95, hoogste prijs: € 249,95, gemiddelde prijs: € 217,95
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 185,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gerace, Tom:

Video Leadership Seminars: Managing Advertising & Marketing Budgets - Best Practices and Uses of Capital for Brand Building - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781597011006

[ED: Hardcover], [PU: ASPATORE BOOKS], The goal of this Video Leadership Seminar is to provide executives with critical information on managing advertising & marketing budgets from a seas… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
bestellen
bij
(ongeveer € 249,95)
bestellenGesponsorde link

Gerace, Tom:

Video Leadership Seminars: Managing Advertising & Marketing Budgets - Best Practices and Uses of Capital for Brand Building - gebonden uitgave, pocketboek

2006, ISBN: 1597011002, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: ASPATORE BOOKS, [GR: 17860 - HC/Wirtschaft/Werbung, Marketing], [SW: - Business / Economics / Finance], Gebunden

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Video Leadership Seminars: Managing Advertising & Marketing Budgets - Best Practices and Uses of Capital for Brand Building


EAN (ISBN-13): 9781597011006
ISBN (ISBN-10): 1597011002
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: ASPATORE BOOKS
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-18T23:44:07+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2012-02-17T02:18:44+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 1597011002

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-59701-100-2, 978-1-59701-100-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: managing budgets, brand leadership, der brand, advertising marketing


< naar Archief...