- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,99, hoogste prijs: € 17,99, gemiddelde prijs: € 15,39
1
The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations
bestellen
bij eBook.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - nieuw boek

ISBN: 9783638192071

The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - 1. Auflage: ab 16.99 € Medien > Bücher > E-books, [PU:… Meer...

Nr. 18979981. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
2
The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - Florian Mayer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 13,99
verzending: € 13,951
bestellenGesponsorde link

Florian Mayer:

The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - eerste uitgave

2003, ISBN: 9783638192071

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2003

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 13.95)
3
The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - Florian Mayer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 17,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Florian Mayer:
The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - eerste uitgave

2003

ISBN: 9783638192071

eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2003

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - Florian Mayer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Florian Mayer:
The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - eerste uitgave

2003, ISBN: 9783638192071

[ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Publishing]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
5
The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - Florian Mayer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Florian Mayer:
The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations - eerste uitgave

2003, ISBN: 9783638192071

[ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations


EAN (ISBN-13): 9783638192071
ISBN (ISBN-10): 3638192075
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-19T11:42:04+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-11-10T20:39:44+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3638192075

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-19207-5, 978-3-638-19207-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: death brand, brands the century, facing death, international, challenges


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783638815833 The death of the brand? Challenges facing international brands in the 21st century - an analysis with examples and recommendations (Florian Mayer)


< naar Archief...