- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,99, hoogste prijs: € 36,99, gemiddelde prijs: € 16,19
1
Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce als eBook Download von Verena Beckmann - Verena Beckmann
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 10,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Verena Beckmann:

Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce als eBook Download von Verena Beckmann - nieuw boek

ISBN: 9783638423618

Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce: Verena Beckmann Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce: Verena Beckmann eBooks > Wirtschaft, GR… Meer...

  - No. 16175406 Verzendingskosten:, , DE (EUR 0.00)
2
Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce - Verena Beckmann
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 36,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Verena Beckmann:

Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce - nieuw boek

ISBN: 9783638423618

*Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce* / pdf eBook für 36.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook als pdf eBooks > Wirtschaft, GRI… Meer...

9783638423618. Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce - Verena Beckmann
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 10,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Verena Beckmann:
Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce - nieuw boek

ISBN: 9783638423618

Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce ab 10.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, GRIN Verlag

  - Nr. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce - Verena Beckmann
bestellen
bij lehmanns.de
€ 10,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Verena Beckmann:
Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce - eerste uitgave

2005, ISBN: 9783638423618

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2005

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij eBook.de
€ 10,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Verena Beckmann: Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce - nieuw boek

ISBN: 9783638423618

eBooks > Wirtschaft, [PU: Grin-Verlag, München ]

  - No. 16175406 Verzendingskosten:zzgl., Versandkosten, DE (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Multiversale Kundenorientierung als Erfolgsfaktor im E-Commerce


EAN (ISBN-13): 9783638423618
ISBN (ISBN-10): 3638423611
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-08-10T05:57:51+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-04T21:23:15+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3638423611

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-42361-1, 978-3-638-42361-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: verena beckmann
Titel van het boek: commerce, kundenorientierung, beckmann


< naar Archief...