2009, ISBN: 3639221257
[EAN: 9783639221251], Neubuch, [PU: VDM Verlag, Germany], Language: English. Brand new Book. The present study represents the first attempt to develop a reliable and valid emotion scale t… Meer...
AbeBooks.de The Book Depository EURO, London, United Kingdom [60485773] [Rating: 3 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.70 Details... |
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12926431, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Meer...
amazon.co.uk |
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12885086, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Meer...
amazon.co.uk |
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.36 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, … Meer...
amazon.de |
2009, ISBN: 9783639221251
Paperback, Neubuch, BRAND NEW BOOK! Shipped within 24-48 hours. Normal delivery time is 5-12 days. Please note some orders may be shipped from UK with same delivery timeframe, ***NO EXPED… Meer...
alibris.co.uk |
2009, ISBN: 3639221257
[EAN: 9783639221251], Neubuch, [PU: VDM Verlag, Germany], Language: English. Brand new Book. The present study represents the first attempt to develop a reliable and valid emotion scale t… Meer...
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12926431, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Meer...
2009
ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12885086, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Meer...
2009, ISBN: 9783639221251
VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.36 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, … Meer...
2009, ISBN: 9783639221251
Paperback, Neubuch, BRAND NEW BOOK! Shipped within 24-48 hours. Normal delivery time is 5-12 days. Please note some orders may be shipped from UK with same delivery timeframe, ***NO EXPED… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants
EAN (ISBN-13): 9783639221251
ISBN (ISBN-10): 3639221257
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
104 Bladzijden
Gewicht: 0,171 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-07-31T11:58:05+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-12-27T20:26:10+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3639221257
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-22125-7, 978-3-639-22125-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: full service, emotions
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants by Heesup Han (2009-12-21) (Heesup Han)
< naar Archief...