- 5 resultaten
laagste prijs: € 9,99, hoogste prijs: € 20,68, gemiddelde prijs: € 16,56
1
What do you think about Brand Communities?
bestellen
bij Thalia.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

What do you think about Brand Communities? - nieuw boek

2008, ISBN: 9783640176618

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 … Meer...

Nr. 25778890. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
What do you think about Brand Communities?
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 21,90
(ongeveer € 20,68)
verzending: € 17,001
bestellenGesponsorde link
What do you think about Brand Communities? - nieuw boek

2008, ISBN: 9783640176618

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 … Meer...

Nr. 25778890. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.00)
3
What do you think about Brand Communities?
bestellen
bij Thalia.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
What do you think about Brand Communities? - nieuw boek

2008

ISBN: 9783640176618

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 … Meer...

Nr. 25778890. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
4
What do you think about Brand Communities?
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 19,90
(ongeveer € 18,13)
verzending: € 16,391
bestellenGesponsorde link
What do you think about Brand Communities? - nieuw boek

2008, ISBN: 9783640176618

Bachelor Thesis from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,1, , course: Bachelor of Advertising and Marketing, 85 … Meer...

Nr. 25778890. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.39)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 9,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bastian Storch:
What do you think about Brand Communities? - eerste uitgave

2008, ISBN: 9783640176618

An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2008

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - What do you think about Brand Communities?


EAN (ISBN-13): 9783640176618
ISBN (ISBN-10): 3640176618
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-29T15:53:08+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-05-06T19:43:40+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3640176618

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-17661-8, 978-3-640-17661-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: storch, bastian, von fournier, brand planning
Titel van het boek: brand you


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640176717 What do you think about Brand Communities?: An insight of consumers' perception towards brand communities and the idea of mutual benefits (Storch, Bastian)


< naar Archief...