- 5 resultaten
laagste prijs: € 14,23, hoogste prijs: € 20,80, gemiddelde prijs: € 16,20
1
Customer Touchpoints: Persönlichere und emotionalere Kundenbeziehung im Customer-Relationship-Management (CRM) Simon Baumann Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 20,80
bestellenGesponsorde link

Customer Touchpoints: Persönlichere und emotionalere Kundenbeziehung im Customer-Relationship-Management (CRM) Simon Baumann Author - nieuw boek

2009, ISBN: 9783640905317

Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,7, Hochschule für Angewandte Wissenschaften Neu-Ulm; früher Fachhochschule N… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Customer Touchpoints: Persönlichere und emotionalere Kundenbeziehung im Customer-Relationship-Management (CRM) - Simon Baumann
bestellen
bij kobo.com
€ 14,23
bestellenGesponsorde link

Simon Baumann:

Customer Touchpoints: Persönlichere und emotionalere Kundenbeziehung im Customer-Relationship-Management (CRM) - nieuw boek

2009, ISBN: 9783640905317

Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,7, Hochschule für Angewandte Wissenschaften Neu-Ulm; … Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Customer Touchpoints - wie kann im Rahmen von CRM die Kundenbeziehung persönlicher und emotionaler werden? - Simon Baumann
bestellen
bij eBook.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Simon Baumann:
Customer Touchpoints - wie kann im Rahmen von CRM die Kundenbeziehung persönlicher und emotionaler werden? - nieuw boek

ISBN: 9783640905317

Customer Touchpoints - wie kann im Rahmen von CRM die Kundenbeziehung persönlicher und emotionaler werden? - 1. Auflage: ab 14.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag, GRIN Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Customer Touchpoints - wie kann im Rahmen von CRM die Kundenbeziehung persönlicher und emotionaler werden?
bestellen
bij eBook.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Customer Touchpoints - wie kann im Rahmen von CRM die Kundenbeziehung persönlicher und emotionaler werden? - nieuw boek

ISBN: 9783640905317

Customer Touchpoints - wie kann im Rahmen von CRM die Kundenbeziehung persönlicher und emotionaler werden? - 1. Auflage: ab 14.99 € Medien > Bücher > E-books, [PU: Grin-Verlag, München]

Nr. 19035716. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Customer Touchpoints: Persönlichere und emotionalere Kundenbeziehung im Customer-Relationship-Management (CRM) - Simon Baumann
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Simon Baumann:
Customer Touchpoints: Persönlichere und emotionalere Kundenbeziehung im Customer-Relationship-Management (CRM) - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783640905317

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2011

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 9.95)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Customer Touchpoints: Persönlichere und emotionalere Kundenbeziehung im Customer-Relationship-Management (CRM) Simon Baumann Author


EAN (ISBN-13): 9783640905317
ISBN (ISBN-10): 3640905318
Verschijningsjaar: 1
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-16T16:57:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-05T11:07:54+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3640905318

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-90531-8, 978-3-640-90531-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: baumann
Titel van het boek: und, crm, customer relationship management


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640905232 Customer Touchpoints - wie kann im Rahmen von CRM die Kundenbeziehung persönlicher und emotionaler werden? (Baumann, Simon)


< naar Archief...