- 5 resultaten
laagste prijs: € 72,68, hoogste prijs: € 79,04, gemiddelde prijs: € 77,74
1
Innovative techniques in branding and communication of Mega events E-busine 1970 - Onyejeose, Emmanuel
bestellen
bij ebay.de
€ 79,00
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link
Onyejeose, Emmanuel:

Innovative techniques in branding and communication of Mega events E-busine 1970 - nieuw boek

2012, ISBN: 3659229040

Dies gilt insbesondere wenn eine ISBN durch den Verlag doppelt vergeben wurde. Im Einzelfall bzw. Rechnung legen wir bei. Daten- und Bilderhosting mit freundlicher Unterstützung vonBuchfr… Meer...

99.2, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Sparversand], 65*** Idstein, [TO: Weltweit] (EUR 2.99) getbooks-de
2
Innovative techniques in branding and communication of Mega events : E-business - Emmanuel Onyejeose
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 72,68
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Emmanuel Onyejeose:

Innovative techniques in branding and communication of Mega events : E-business - pocketboek

2012, ISBN: 3659229040

[EAN: 9783659229046], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - The purpose of this book is to put into innovative pr… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Innovative techniques in branding and communication of Mega events : E-business - Emmanuel Onyejeose
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 88,03
(ongeveer € 79,04)
verzending: € 22,281
bestellenGesponsorde link
Emmanuel Onyejeose:
Innovative techniques in branding and communication of Mega events : E-business - pocketboek

2012

ISBN: 3659229040

[EAN: 9783659229046], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - The purpose of this book is to put into innovative practices of the use of meg… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 22.28 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
4
Innovative techniques in branding and communication of Mega events - EMMANUEL ONYEJEOSE
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
EMMANUEL ONYEJEOSE:
Innovative techniques in branding and communication of Mega events - pocketboek

ISBN: 9783659229046

*Innovative techniques in branding and communication of Mega events* - E-business / Taschenbuch für 78.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Sport Medien > Bücher nein Buch (kartonier… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Innovative techniques in branding and communication of Mega events - EMMANUEL ONYEJEOSE
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
EMMANUEL ONYEJEOSE:
Innovative techniques in branding and communication of Mega events - pocketboek

ISBN: 3659229040

Innovative techniques in branding and communication of Mega events ab 78.99 € als Taschenbuch: E-business. Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Sport, Medien > Bücher, LAP Lambert Academic … Meer...

Nr. 19865641. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Innovative techniques in branding and communication of Mega events


EAN (ISBN-13): 9783659229046
ISBN (ISBN-10): 3659229040
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: LAP Lambert Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-08-04T11:24:25+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-16T06:01:10+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3659229040

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-22904-0, 978-3-659-22904-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: mega, events, branding


< naar Archief...