- 5 resultaten
laagste prijs: € 78,99, hoogste prijs: € 88,20, gemiddelde prijs: € 80,84
1
Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image : A Study on Telecom Brands of Pakistan - Amna Arif
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Amna Arif:

Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image : A Study on Telecom Brands of Pakistan - pocketboek

2012, ISBN: 3659251402

[EAN: 9783659251405], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Many researches have been conducted to find out the effect of Corporate Social… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image - Amna Arif#Muhammad Nadeem Salam
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 92,90
(ongeveer € 88,20)
verzending: € 17,091
bestellenGesponsorde link

Amna Arif#Muhammad Nadeem Salam:

Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image - pocketboek

2012, ISBN: 9783659251405

Many researches have been conducted to find out the effect of Corporate Social Responsibility on various other dimensions of organization, e.g. corporate branding, investment, sales, perf… Meer...

Nr. 33135346. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.09)
3
Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image
bestellen
bij Dodax.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image - nieuw boek

ISBN: 9783659251405

Many researches have been conducted to find out the effect of Corporate Social Responsibility on various other dimensions of organization, e.g. corporate branding, investment, sales, perf… Meer...

Nr. PMKO5J9DK85. Verzendingskosten:, Lieferzeit: 5 Tage, DE. (EUR 0.00)
4
Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image - Amna Arif/ Muhammad Nadeem Salam
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Amna Arif/ Muhammad Nadeem Salam:
Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image - pocketboek

ISBN: 9783659251405

gebonden uitgave

*Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image* - A Study on Telecom Brands of Pakistan / Taschenbuch für 78.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft & Soziale… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image A Study on Telecom Brands of Pakistan - Arif, Amna; Salam, Muhammad Nadeem
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Arif, Amna; Salam, Muhammad Nadeem:
Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image A Study on Telecom Brands of Pakistan - nieuw boek

2012, ISBN: 3659251402

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image


EAN (ISBN-13): 9783659251405
ISBN (ISBN-10): 3659251402
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-08-09T22:42:19+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-15T10:43:13+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3659251402

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-25140-2, 978-3-659-25140-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: salam
Titel van het boek: brand, responsibility corporate social, study social responsibility, salam, corporate image


< naar Archief...