- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,21, hoogste prijs: € 86,59, gemiddelde prijs: € 56,26
1
Enhancing Social Marketing in Zimbabwe - Matilda Moyo
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 83,90
(ongeveer € 86,59)
verzending: € 18,581
bestellenGesponsorde link
Matilda Moyo:

Enhancing Social Marketing in Zimbabwe - pocketboek

ISBN: 9783838302843

Social marketing has become a viable option for managing problems like substance abuse in the first world. Africa faces major challenges, including HIV/AIDS and poverty, all of which requ… Meer...

Nr. A1008525362. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.58)
2
Enhancing Social Marketing in Zimbabwe - Matilda Moyo
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 69,90
(ongeveer € 66,50)
verzending: € 17,121
bestellenGesponsorde link

Matilda Moyo:

Enhancing Social Marketing in Zimbabwe - pocketboek

2010, ISBN: 9783838302843

Social marketing has become a viable option for managing problems like substance abuse in the first world. Africa faces major challenges, including HIV/AIDS and poverty, all of which requ… Meer...

Nr. 18147833. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.12)
3
Enhancing Social Marketing in Zimbabwe: Some Critical Lessons and Experiences for Africa's Civil Society - Moyo, Matilda
bestellen
bij amazon.de
€ 10,21
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Moyo, Matilda:
Enhancing Social Marketing in Zimbabwe: Some Critical Lessons and Experiences for Africa's Civil Society - pocketboek

2010

ISBN: 9783838302843

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 128 Seiten, Publiziert: 2010-05-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.44 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Soziologie, Sozialwissenschaft, Manage… Meer...

Gut Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 7 bis 8 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
4
Enhancing Social Marketing in Zimbabwe - Matilda Moyo
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 58,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Matilda Moyo:
Enhancing Social Marketing in Zimbabwe - pocketboek

ISBN: 9783838302843

gebonden uitgave

*Enhancing Social Marketing in Zimbabwe* - Some Critical Lessons and Experiences for Africa's Civil Society / Taschenbuch für 58.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft … Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Enhancing Social Marketing in Zimbabwe Some Critical Lessons and Experiences for Africa's Civil Society - Moyo, Matilda
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 59,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Moyo, Matilda:
Enhancing Social Marketing in Zimbabwe Some Critical Lessons and Experiences for Africa's Civil Society - nieuw boek

2010, ISBN: 3838302842

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Enhancing Social Marketing in Zimbabwe: Some Critical Lessons and Experiences for Africa's Civil Society


EAN (ISBN-13): 9783838302843
ISBN (ISBN-10): 3838302842
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing
128 Bladzijden
Gewicht: 0,206 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-08-22T21:12:06+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-09T15:06:35+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3838302842

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8383-0284-2, 978-3-8383-0284-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: moyo, lap lambert academic publishing
Titel van het boek: social, marketing


< naar Archief...