- 5 resultaten
laagste prijs: € 37,95, hoogste prijs: € 64,24, gemiddelde prijs: € 48,54
1
Marketing and distribution strategy for FMCG : Growing indian rural market - Girish Jadhav
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 55,16
(ongeveer € 48,91)
verzending: € 33,761
bestellenGesponsorde link
Girish Jadhav:

Marketing and distribution strategy for FMCG : Growing indian rural market - pocketboek

2012, ISBN: 3848482835

[EAN: 9783848482832], Neubuch, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], nach der Bestellung gedruckt Neuware - The Indian FMCG sector is the fourth largest sector in the economy with a tota… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 33.76 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Marketing and distribution strategy for FMCG - Girish Jadhav
bestellen
bij BookDepository.com
$ 48,23
(ongeveer € 42,62)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Girish Jadhav:

Marketing and distribution strategy for FMCG - pocketboek

2015, ISBN: 9783848482832

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], The Indian FMCG sector is the fourth largest sector in the economy with a total market size in excess of US$ 13.1 billion. It has a stron… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Marketing and distribution strategy for FMCG - Jadhav, Girish
bestellen
bij booklooker.de
€ 37,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jadhav, Girish:
Marketing and distribution strategy for FMCG - gebonden uitgave, pocketboek

2012

ISBN: 9783848482832

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP Lambert Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. The Indian FMCG sect… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Moluna GmbH
4
Marketing and distribution strategy for FMCG: Growing indian rural market - Jadhav, Girish
bestellen
bij amazon.de
€ 49,00
verzending: € 6,001
bestellenGesponsorde link
Jadhav, Girish:
Marketing and distribution strategy for FMCG: Growing indian rural market - pocketboek

2012, ISBN: 9783848482832

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 88 Seiten, Publiziert: 2012-04-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.31 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kat… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 6.00) Amazon.de
5
bestellen
bij alibris.co.uk
$ 72,45
(ongeveer € 64,24)
verzending: € 11,301
bestellenGesponsorde link
Girish Jadhav:
Marketing and Distribution Strategy for Fmcg Growing Indian Rural Market - pocketboek

2004, ISBN: 9783848482832

Softcover, New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from the UK., [PU: LAP Lambert Academic Publ… Meer...

Verzendingskosten: EUR 11.30 Glendale Heights, IL, Paperbackshop

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing and distribution strategy for FMCG: Growing indian rural market

The Indian FMCG sector is the fourth largest sector in the economy with a total market size in excess of US$ 13.1 billion. It has a strong MNC presence and is characterized by a well-established distribution network, intense competition between the organized and unorganized segments and low operational cost. Availability of key raw materials, cheaper labor costs and presence across the entire value chain gives India a competitive advantage. The FMCG market is set to treble from US$ 11.6 billion in 2003 to US$ 33.4 billion in 2015. Penetration level as well as per capita consumption in most product categories like jams, toothpaste, skin care, hair wash etc in India is low indicating the untapped market Potential. Burgeoning Indian population, particularly the middle class and the rural segments, presents an opportunity to makers of branded products to convert consumers to branded products. Growth is also likely to come from consumer 'upgrading' in the matured product categories. Distribution of the products up to the potential buyer is vital task for any company. For FMCG sector, where product varieties are wide, the distribution channel plays central role for survive of business.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing and distribution strategy for FMCG: Growing indian rural market


EAN (ISBN-13): 9783848482832
ISBN (ISBN-10): 3848482835
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2015
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-23T18:10:23+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-12-28T16:43:30+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3848482835

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8484-8283-5, 978-3-8484-8283-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: marketing distribution, strategy for, indian


< naar Archief...