- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,43, hoogste prijs: € 37,05, gemiddelde prijs: € 20,20
1
Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design | Buch | Zustand gut - not specified
bestellen
bij ebay.de
€ 11,43
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
not specified:

Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design | Buch | Zustand gut - gebruikt boek

ISBN: 9783899552522

Geld sparen & nachhaltig shoppen!, (Gebundene Ausgabe. Schutzumschlag, Cover, Booklet, Hülle, Box, Anleitung). Schutzumschlag kann unter Umständen fehlen. Action & Abenteuer. Buchseiten s… Meer...

98.8, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Visa, Mastercard, American Express. Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand zum Fixpreis, [SHT: Sparversand], 10*** Berlin, [TO: Europa] (EUR 0.00) medimops
2
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 16,39
bestellenGesponsorde link

Klanten, Robert:

Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9783899552522

Hardcover, All pages and cover are intact. Possible slightly loose binding, minor highlighting and marginalia, cocked spine or torn dust jacket. Maybe an ex-library copy and not include t… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Toledo, OH, Owls Books
3
Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design - S. Ehmann
bestellen
bij ZVAB.com
€ 24,09
verzending: € 4,091
bestellenGesponsorde link
S. Ehmann:
Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design - gebonden uitgave, pocketboek

2009

ISBN: 3899552520

[EAN: 9783899552522], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 4.09], [PU: Gestalten], S. EHMANN BOXED AND LABELLED NEW APPROACHES TO PACKAGING DESIGN, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.09 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 13,18
(ongeveer € 12,06)
verzending: € 19,221
bestellenGesponsorde link
R. Klanten; Editor-S. Ehmann:
Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9783899552522

Die Gestalten Verlag, 2009-09-09. Hardcover. Good., Die Gestalten Verlag, 2009-09-09, 2.5

Verzendingskosten: EUR 19.22 Ergodebooks
5
Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design - Klanten, Robert
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 37,05
verzending: € 28,781
bestellenGesponsorde link
Klanten, Robert:
Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 3899552520

[EAN: 9783899552522], Neubuch, [PU: DGV], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 28.78 LibraryMercantile, Humble, TX, U.S.A. [83424665] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design

Trends in the visual and graphic language of state-of-the-art packaging design.
Packaging is the face and visual identity of a product and can also be the crucial
determining factor in the buying decision when a product is lined up on a
crowded store shelf. As consumer tastes become more complex and culturally
diverse, packaging increasingly requires a visual and graphic language that
targets aesthetics as well as the needs of the discerning twenty-first-century
shopper. Boxed and Labelled is a comprehensive overview of the most intelligent,
innovative, playful and attractive examples of current packaging design.
The broad spectrum of packaging is illustrated through an extensive selection
of products characterised by cutting-edge graphic design, sassy illustrations,
striking typography, careful use of colour as well as unique materials. The examples
in the book run the gamut from jam jars, chocolate wrappers, wine labels,
champagne bottles and perfume flacons to sneaker boxes and shopping bags.
The book also highlights extraordinary projects that have a unique approach to
functionality, surplus value and sustainability, in addition to stimulating concepts
that amount to pure seduction.
This book demonstrates the diverse solutions designers have found to deal with
many different themes such as creating approachability through a whimsical and
lighthearted appearance and material surfaces or promoting value and trustworthiness
or conveying a handmade feeling to an artisanal product with a sophisticated,
refined and purposeful look. All of the featured examples deliver their
own unique brand values and experiences and set them apart in the competitive
marketplace. Boxed and Labelled offers exciting solutions and presents state-ofthe-
art packaging design today.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design


EAN (ISBN-13): 9783899552522
ISBN (ISBN-10): 3899552520
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Die Gestalten Verlag
Gewicht: 1,570 kg
Taal: Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-22T11:26:38+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-13T16:54:35+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 3899552520

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-89955-252-0, 978-3-89955-252-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: moreno, ehmann, hans baltzer, robert klanten, die gestalten verlag
Titel van het boek: autos bauernkrieg jose dolch, boxed and labelled new approaches packaging design


Gegevens van de uitgever

Auteur: R. Klanten; S. Ehmann
Titel: Boxed and Labelled - New Approaches to Packaging Design
Uitgeverij: Die Gestalten Verlag
Verschijningsjaar: 2010-07-04
Taal: Engels
44,00 € (DE)
45,30 € (AT)
55,50 CHF (CH)
Not available (reason unspecified)
Zahlr. meist farb. Abb.

BB; GB; Hardcover, Softcover / Kunst/Innenarchitektur, Design; Architektur: Innenarchitektur; Verpackungsdesign; Verpackung; Packaging Design; Design


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783899553789 Boxed and Labelled Two: New Approaches to Packaging Design (Boxed and Labelled: New Approaches to Packaging Design, Band 2) (Gestalten)


< naar Archief...