- 4 resultaten
laagste prijs: € 26,00, hoogste prijs: € 293,99, gemiddelde prijs: € 97,24
1
Marketing social
bestellen
bij
(ongeveer € 38,95)
bestellenGesponsorde link

Marketing social - pocketboek

2000, ISBN: 8436813472, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In spanischer Sprache. 360 Seiten, L=240mm, B=190mm, [GR: 27860 - TB/Wirtschaft/Werbung, Marketing], [SW: - Business & Economics / Marketing / General], Karton… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
MARKETING SOCIAL - BERNARDO RABASSA ASENJO
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 30,00
verzending: € 27,001
bestellenGesponsorde link

BERNARDO RABASSA ASENJO:

MARKETING SOCIAL - gebruikt boek

ISBN: 8436813472

[EAN: 9788436813470], [PU: PIRAMIDE], 355 PAGINASEL MARKETING SOCIAL ES UNA NUEVA METODOLOGÍA DE COMUNICACIÓN ENORME EFECTIVIDAD QUE SE BASA EN LOS INTERESES SOCIOPROFESIONALES MERCADOS O… Meer...

Verzendingskosten: EUR 27.00 ALZOFORA LIBROS, Alcorcón, Spain [52146268] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij Fnac.com
€ 293,99
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
Marketing Social, Economia Y Empresa - gebruikt boek

ISBN: 9788436813470

Fnac.com : Livraison gratuite et - 5% sur tous les livres. Marketing Social, Economia Y Empresa - Livre. Découvrez des nouveautés, des coups de cœur, des avis d'internautes, … Livre - Livre

Nr. 3-6334244. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
4
Marketing social - Bernardo Rabassa Asenjo
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 26,00
verzending: € 15,051
bestellenGesponsorde link
Bernardo Rabassa Asenjo:
Marketing social - pocketboek

2000, ISBN: 8436813472

[EAN: 9788436813470], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Piramide], MARKETING, M1018. Piramide - 355pp Tapa blanda. 2000. X1. Is

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 15.05 Tik Books ME, Madrid, Spain [65441762] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing social

El marketing social es una nueva metodología de comunicación de enorme efectividad, que se basa en los intereses socioprofesionales de los mercados objetivos, consiguiendo con ello potenciar al máximo los resultados de las inversiones en comunicación y promoción directas, en el llamado «bellow the line» no publicitario. Ésta es una obra práctica y teórica. Práctica, porque se presentan 19 campañas directas de marketing social. Teórica, porque el autor, con su experiencia universitaria como profesor de Psicología Social en la Universidad Complutense de Madrid durante diez años, hace una amplia reflexión y análisis que permiten sistematizar el marketing social, tanto desde el punto de vista de la planificación estratégica como desde el de la acción.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing social


EAN (ISBN-13): 9788436813470
ISBN (ISBN-10): 8436813472
pocket book
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: Piramide
360 Bladzijden
Taal: spa/Spanisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-13T20:37:31+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-03-25T21:28:00+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 8436813472

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
84-368-1347-2, 978-84-368-1347-0


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9782810907472 Marketing social: De la compréhension des publics au changement de comportement (Gallopel-Morvan, Karine, Nguyen-Thanh, Viet, Arwidson, Pierre, Hastings, Gerard)


< naar Archief...