Groot, A. D. de:Standpunt
- gebonden uitgave, pocketboek 2018, ISBN: 9789027969170
[ED: Hardcover], [PU: De Gruyter / De Gruyter Mouton], Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950-1968 -- 1. Richtlijnen voor een algemene schoolgemeenschap voor voortgezet ond… Meer...
[ED: Hardcover], [PU: De Gruyter / De Gruyter Mouton], Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950-1968 -- 1. Richtlijnen voor een algemene schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 2. 'Geschiktheid' voor v.h. en m.o. en de schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 3. Amerikaans en Nederlands onderwijs -- 4. De kunst van het vragen stellen -- 5. Toetsingsmethoden -- 6. Studietoetsen en examens -- 7. Studeren -- 8. Propaedeuse nieuwe stijl: 30 Stellingen over hoger onderwijs, Nederland, anno 1964 -- 9. Beperking van de studieduur, sanering van de selectie, in het Nederlandse systeem -- 10. Systeem en student -- 11. De betekenis van onderwijsresearch -- 12. Er zijn geen afgrensbare 'gebieden' in de onderwijskunde -- 13. Slotbeschouwing: Onderzoek van wetenschappelijk onderwijs 1966 -- 14. Dit moeten we niet gaan doen -- 15. Opvoeding tot démocratie -- 16. Jongeren activeren, voor démocratie -- DEEL II: na 1968 -- Inleiding -- 17. Een preadvies zonder functie -- 18. Caissa gedemocratiseerd -- 19. Studentenactivisme: onaanvaardbaremiddelen -- 20. Universitaire democratisering -- 21. Primair doel van leraren, leerlingen en ouders: leren van democratische samenwerking -- 22. Paritaire vertegenwoordiging: een stukje lokale geschiedenis -- 23. Blokkeringen -- 24. Over leerlingen en leermeesters, en over de dreigende afgang van de sociale faculteiten -- 25. Grepen uit eerstejaars-collegestof -- 26. Generatieproblemen in perspectief -- 27. Het unanimi tei tsbeginsel -- 28. Het eigen vooroordeel en de strijd daartegen -- 29. Démocratie en wetenschapsbeleid -- Register van auteursnamen
Reprint 2018. 1971. 302 S.
Versandfertig in 6-10 Tagen, DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, Offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten)<
| | booklooker.debuecher.de GmbH & Co. KG Verzendingskosten:Geen verzendingskosten. (EUR 0.00) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
A. D. de Groot:Standpunt
- gebonden uitgave, pocketboek 1971, ISBN: 9027969175
[EAN: 9789027969170], Neubuch, [PU: De Gruyter Mouton Jan 1971], This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950… Meer...
[EAN: 9789027969170], Neubuch, [PU: De Gruyter Mouton Jan 1971], This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950-1968 -- 1. Richtlijnen voor een algemene schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 2. 'Geschiktheid' voor v.h. en m.o. en de schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 3. Amerikaans en Nederlands onderwijs -- 4. De kunst van het vragen stellen -- 5. Toetsingsmethoden -- 6. Studietoetsen en examens -- 7. Studeren -- 8. Propaedeuse nieuwe stijl: 30 Stellingen over hoger onderwijs, Nederland, anno 1964 -- 9. Beperking van de studieduur, sanering van de selectie, in het Nederlandse systeem -- 10. Systeem en student -- 11. De betekenis van onderwijsresearch -- 12. Er zijn geen afgrensbare 'gebieden' in de onderwijskunde -- 13. Slotbeschouwing: Onderzoek van wetenschappelijk onderwijs 1966 -- 14. Dit moeten we niet gaan doen -- 15. Opvoeding tot démocratie -- 16. Jongeren activeren, voor démocratie -- DEEL II: na 1968 -- Inleiding -- 17. Een preadvies zonder functie -- 18. Caissa gedemocratiseerd -- 19. Studentenactivisme: onaanvaardbaremiddelen -- 20. Universitaire democratisering -- 21. Primair doel van leraren, leerlingen en ouders: leren van democratische samenwerking -- 22. Paritaire vertegenwoordiging: een stukje lokale geschiedenis -- 23. Blokkeringen -- 24. Over leerlingen en leermeesters, en over de dreigende afgang van de sociale faculteiten -- 25. Grepen uit eerstejaars-collegestof -- 26. Generatieproblemen in perspectief -- 27. Het unanimi tei tsbeginsel -- 28. Het eigen vooroordeel en de strijd daartegen -- 29. Démocratie en wetenschapsbeleid -- Register van auteursnamen 304 pp. Niederländisch, Books<
| | AbeBooks.deBuchWeltWeit Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
A. D. de Groot:Standpunt : Over onderwijs, democratie en wetenschap
- gebonden uitgave, pocketboek 1971, ISBN: 9027969175
[EAN: 9789027969170], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: De Gruyter Mouton], Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950-1968 -- 1. Ri… Meer...
[EAN: 9789027969170], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: De Gruyter Mouton], Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950-1968 -- 1. Richtlijnen voor een algemene schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 2. 'Geschiktheid' voor v.h. en m.o. en de schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 3. Amerikaans en Nederlands onderwijs -- 4. De kunst van het vragen stellen -- 5. Toetsingsmethoden -- 6. Studietoetsen en examens -- 7. Studeren -- 8. Propaedeuse nieuwe stijl: 30 Stellingen over hoger onderwijs, Nederland, anno 1964 -- 9. Beperking van de studieduur, sanering van de selectie, in het Nederlandse systeem -- 10. Systeem en student -- 11. De betekenis van onderwijsresearch -- 12. Er zijn geen afgrensbare 'gebieden' in de onderwijskunde -- 13. Slotbeschouwing: Onderzoek van wetenschappelijk onderwijs 1966 -- 14. Dit moeten we niet gaan doen -- 15. Opvoeding tot démocratie -- 16. Jongeren activeren, voor démocratie -- DEEL II: na 1968 -- Inleiding -- 17. Een preadvies zonder functie -- 18. Caissa gedemocratiseerd -- 19. Studentenactivisme: onaanvaardbaremiddelen -- 20. Universitaire democratisering -- 21. Primair doel van leraren, leerlingen en ouders: leren van democratische samenwerking -- 22. Paritaire vertegenwoordiging: een stukje lokale geschiedenis -- 23. Blokkeringen -- 24. Over leerlingen en leermeesters, en over de dreigende afgang van de sociale faculteiten -- 25. Grepen uit eerstejaars-collegestof -- 26. Generatieproblemen in perspectief -- 27. Het unanimi tei tsbeginsel -- 28. Het eigen vooroordeel en de strijd daartegen -- 29. Démocratie en wetenschapsbeleid -- Register van auteursnamen, Books<
| | ZVAB.comAHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
A. D. de Groot:Standpunt : Over onderwijs, democratie en wetenschap
- gebonden uitgave, pocketboek 1971, ISBN: 9027969175
[EAN: 9789027969170], Neubuch, [PU: De Gruyter Mouton], Druck auf Anfrage Neuware -Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950-1968 -- 1. Richtlijnen voor een algemene schoolgem… Meer...
[EAN: 9789027969170], Neubuch, [PU: De Gruyter Mouton], Druck auf Anfrage Neuware -Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950-1968 -- 1. Richtlijnen voor een algemene schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 2. 'Geschiktheid' voor v.h. en m.o. en de schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 3. Amerikaans en Nederlands onderwijs -- 4. De kunst van het vragen stellen -- 5. Toetsingsmethoden -- 6. Studietoetsen en examens -- 7. Studeren -- 8. Propaedeuse nieuwe stijl: 30 Stellingen over hoger onderwijs, Nederland, anno 1964 -- 9. Beperking van de studieduur, sanering van de selectie, in het Nederlandse systeem -- 10. Systeem en student -- 11. De betekenis van onderwijsresearch -- 12. Er zijn geen afgrensbare 'gebieden' in de onderwijskunde -- 13. Slotbeschouwing: Onderzoek van wetenschappelijk onderwijs 1966 -- 14. Dit moeten we niet gaan doen -- 15. Opvoeding tot démocratie -- 16. Jongeren activeren, voor démocratie -- DEEL II: na 1968 -- Inleiding -- 17. Een preadvies zonder functie -- 18. Caissa gedemocratiseerd -- 19. Studentenactivisme: onaanvaardbaremiddelen -- 20. Universitaire democratisering -- 21. Primair doel van leraren, leerlingen en ouders: leren van democratische samenwerking -- 22. Paritaire vertegenwoordiging: een stukje lokale geschiedenis -- 23. Blokkeringen -- 24. Over leerlingen en leermeesters, en over de dreigende afgang van de sociale faculteiten -- 25. Grepen uit eerstejaars-collegestof -- 26. Generatieproblemen in perspectief -- 27. Het unanimi tei tsbeginsel -- 28. Het eigen vooroordeel en de strijd daartegen -- 29. Démocratie en wetenschapsbeleid -- Register van auteursnamen 304 pp. Niederländisch, Books<
| | AbeBooks.deAHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Groot, A. D. de:Standpunt
- gebonden uitgave, pocketboek ISBN: 9789027969170
[ED: Hardcover], [PU: De Gruyter], Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950-1968 -- 1. Richtlijnen voor een algemene schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 2. 'Geschi… Meer...
[ED: Hardcover], [PU: De Gruyter], Frontmatter -- Woord vooraf -- Inhoud -- DEEL I: 1950-1968 -- 1. Richtlijnen voor een algemene schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 2. 'Geschiktheid' voor v.h. en m.o. en de schoolgemeenschap voor voortgezet onderwijs -- 3. Amerikaans en Nederlands onderwijs -- 4. De kunst van het vragen stellen -- 5. Toetsingsmethoden -- 6. Studietoetsen en examens -- 7. Studeren -- 8. Propaedeuse nieuwe stijl: 30 Stellingen over hoger onderwijs, Nederland, anno 1964 -- 9. Beperking van de studieduur, sanering van de selectie, in het Nederlandse systeem -- 10. Systeem en student -- 11. De betekenis van onderwijsresearch -- 12. Er zijn geen afgrensbare 'gebieden' in de onderwijskunde -- 13. Slotbeschouwing: Onderzoek van wetenschappelijk onderwijs 1966 -- 14. Dit moeten we niet gaan doen -- 15. Opvoeding tot démocratie -- 16. Jongeren activeren, voor démocratie -- DEEL II: na 1968 -- Inleiding -- 17. Een preadvies zonder functie -- 18. Caissa gedemocratiseerd -- 19. Studentenactivisme: onaanvaardbaremiddelen -- 20. Universitaire democratisering -- 21. Primair doel van leraren, leerlingen en ouders: leren van democratische samenwerking -- 22. Paritaire vertegenwoordiging: een stukje lokale geschiedenis -- 23. Blokkeringen -- 24. Over leerlingen en leermeesters, en over de dreigende afgang van de sociale faculteiten -- 25. Grepen uit eerstejaars-collegestof -- 26. Generatieproblemen in perspectief -- 27. Het unanimi tei tsbeginsel -- 28. Het eigen vooroordeel en de strijd daartegen -- 29. Démocratie en wetenschapsbeleid -- Register van auteursnamen
302 S.
Versandfertig in 6-10 Tagen, DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, Offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten)<
| | booklooker.debuecher.de GmbH & Co. KG Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Details... |
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.