2008, ISBN: 9780137155934
Prentice Hall, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3, 645 Seiten, Publiziert: 2008-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.66 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Ka… Meer...
amazon.de Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
2008, ISBN: 9780137155934
Prentice Hall, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3, 645 Seiten, Publiziert: 2008-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.66 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Ka… Meer...
amazon.de |
ISBN: 9780137155934
Focusing on the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions, Malhotra offers a highly contemporary review that enables readers to increase their SP… Meer...
BetterWorldBooks.com used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2008, ISBN: 9780137155934
Prentice Hall, 2008-09-14. Hardcover. Good., Prentice Hall, 2008-09-14, 2.5
Biblio.co.uk |
ISBN: 9780137155934
Livre, [PU: Prentice Hall]
Rakuten.fr |
2008, ISBN: 9780137155934
Prentice Hall, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3, 645 Seiten, Publiziert: 2008-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.66 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Ka… Meer...
Malhotra, Naresh K.:
Basic Marketing Research: A Decision-making Approach - gebonden uitgave, pocketboek2008, ISBN: 9780137155934
Prentice Hall, Gebundene Ausgabe, Auflage: 3, 645 Seiten, Publiziert: 2008-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.66 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Ka… Meer...
ISBN: 9780137155934
Focusing on the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions, Malhotra offers a highly contemporary review that enables readers to increase their SP… Meer...
2008, ISBN: 9780137155934
Prentice Hall, 2008-09-14. Hardcover. Good., Prentice Hall, 2008-09-14, 2.5
ISBN: 9780137155934
Livre, [PU: Prentice Hall]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Basic Marketing Research: A Decision-making Approach
EAN (ISBN-13): 9780137155934
ISBN (ISBN-10): 013715593X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Prentice Hall
672 Bladzijden
Gewicht: 1,551 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-31T20:11:42+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-08T08:29:03+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780137155934
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-13-715593-X, 978-0-13-715593-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: malhotra naresh
Titel van het boek: rom, pkg, basic marketing research
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780131525429 Basic Marketing Research: United States Edition (Malhotra, Naresh K.)
< naar Archief...