- 5 resultaten
laagste prijs: € 56,38, hoogste prijs: € 264,18, gemiddelde prijs: € 162,46
1
Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 225,95
(ongeveer € 167,47)
bestellenGesponsorde link

Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters - nieuw boek

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is ''the image''. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for eco… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Schroeder, J: Visual Consumption - Jonathan Schroeder
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 286,00
(ongeveer € 264,18)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Jonathan Schroeder:

Schroeder, J: Visual Consumption - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for econo… Meer...

Nr. 5109302. Verzendingskosten:, wird besorgt, Lieferzeit unbekannt, CH. (EUR 0.00)
3
Schroeder, J: Visual Consumption - Jonathan Schroeder
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 193,00
(ongeveer € 174,72)
verzending: € 16,301
bestellenGesponsorde link
Jonathan Schroeder:
Schroeder, J: Visual Consumption - gebonden uitgave, pocketboek

2002

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for econo… Meer...

Nr. 5109302. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 2 - 3 Wochen, zzgl. Versandkosten, Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage. (EUR 16.30)
4
Visual Consumption by Jonathan Schroeder - Jonathan Schroeder
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 56,38
bestellenGesponsorde link
Jonathan Schroeder:
Visual Consumption by Jonathan Schroeder - gebruikt boek

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for econo… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Visual Consumption
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 212,95
(ongeveer € 149,55)
bestellenGesponsorde link
Visual Consumption - nieuw boek

ISBN: 9780415244244

A key characteristic of the twenty-first century economy is ''the image''. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for eco… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for economic success. This book draws from art history, photography and visual studies to develop an interdisciplinary, image-based approach to understanding consumer behaviour. Focusing on four themes: representation, photography, images and identity, it presents a theoretical perspective on visual consumption, providing wide-ranging examples from advertising, the internet, photography, design, theatre and tourism, and discusses the importance of the internet in bringing visual issues into the mainstream of strategic thinking; spurring research into perception of visual displays. Incorporating case studies from the US, Europe and the UK, this book provides an unparalleled guide to the visual consumption processes necessary for understanding and succeeding in today's market.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Visual Consumption by Jonathan Schroeder Hardcover | Indigo Chapters


EAN (ISBN-13): 9780415244244
ISBN (ISBN-10): 0415244242
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Jonathan Schroeder
208 Bladzijden
Gewicht: 0,449 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-20T11:08:25+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-10T21:27:19+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415244244

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-24424-2, 978-0-415-24424-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: francis schroeder, jonathan ott, brand
Titel van het boek: visual consumption


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780415366250 Visual Consumption by Jonathan Schroeder Paperback | Indigo Chapters (Jonathan Schroeder)


< naar Archief...