1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Provides an exploration of the way in which brands insinuate themselves into the lives of people who encounter them at branded superstores. This work employs five American brandscapes to serve as case studies: Ralph Lauren; Niketown; American Girl Place; Disney store and "The Lion King"; and The Forum Shops at Caesar's Palace in Las Vegas.
Gedetalleerde informatie over het boek. - Performing Consumers
EAN (ISBN-13): 9780415339445 ISBN (ISBN-10): 0415339448 Gebonden uitgave Verschijningsjaar: 2006 Uitgever: Routledge 169 Bladzijden Gewicht: 0,340 kg Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-23T16:20:47+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-07T21:07:27+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9780415339445
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 0-415-33944-8, 978-0-415-33944-5 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: maury, wickström Titel van het boek: performing
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: