- 5 resultaten
laagste prijs: € 32,53, hoogste prijs: € 167,36, gemiddelde prijs: € 120,91
1
Imaging in Advertising by Fern L. Johnson Hardcover | Indigo Chapters
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 225,95
(ongeveer € 167,36)
bestellenGesponsorde link

Imaging in Advertising by Fern L. Johnson Hardcover | Indigo Chapters - nieuw boek

ISBN: 9780415978811

The dominance of advertising in everyday life carries potent cultural meaning. As a major force in the rise of ""image based culture,"" advertising spreads images that shape how people li… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Imaging in Advertising: Verbal and Visual Codes of Commerce
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 212,95
(ongeveer € 150,08)
bestellenGesponsorde link
Imaging in Advertising: Verbal and Visual Codes of Commerce - nieuw boek

ISBN: 9780415978811

The dominance of advertising in everyday life carries potent cultural meaning.  As a major force in the rise of "image based culture," advertising spreads images that shape how … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Imaging in Advertising: Verbal and Visual Codes of Commerce
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 201,95
(ongeveer € 130,42)
bestellenGesponsorde link
Imaging in Advertising: Verbal and Visual Codes of Commerce - nieuw boek

ISBN: 9780415978811

The dominance of advertising in everyday life carries potent cultural meaning.  As a major force in the rise of "image based culture," advertising spreads images that shape how … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Imaging in Advertising - Johnson, Fern L.
bestellen
bij ebooks.com
$ 38,95
(ongeveer € 32,53)
bestellenGesponsorde link
Johnson, Fern L.:
Imaging in Advertising - nieuw boek

ISBN: 9780415978811

The dominance of advertising in everyday life carries potent cultural meaning. As a major force in therise of "image based culture," advertising spreads images that shape how people live … Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Imaging in Advertising - Fern L. Johnson
bestellen
bij lehmanns.de
€ 124,15
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Fern L. Johnson:
Imaging in Advertising - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9780415978811

Verbal and Visual Codes of Commerce, Hardcover, Buch, [PU: Routledge]

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Imaging in Advertising by Fern L. Johnson Hardcover | Indigo Chapters

While scholarship on the visual elements of advertising has advanced our understanding of communication and media, the language elements - or 'verbal images' of the advertisement tend to be downplayed, providing a truncated analysis. Imaging in Advertising explores how the verbal and visual work together to create a language of advertising that speaks to audiences and moves them to particular thoughts and actions. Through a series of case studies, Fern L. Johnson examines how the verbal and visual produce meaning - exploring advertisements for cigarettes, alcohol, and cosmetics - and argues that the verbal images in advertising are as important as the visual images, treating advertisements as a structured whole, rather than a series of fragments.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Imaging in Advertising by Fern L. Johnson Hardcover | Indigo Chapters


EAN (ISBN-13): 9780415978811
ISBN (ISBN-10): 0415978815
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Fern L. Johnson
268 Bladzijden
Gewicht: 0,533 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-12T17:21:26+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-12-02T11:14:27+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415978811

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-97881-5, 978-0-415-97881-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: fern, johnson
Titel van het boek: code commerce, advertising 2008, the codes advertising


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781135865214 Imaging in Advertising: Verbal and Visual Codes of Commerce Fern L. Johnson Author (Fern L. Johnson)


< naar Archief...