- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,40, hoogste prijs: € 32,14, gemiddelde prijs: € 13,60
1
bestellen
bij hive.co.uk
£ 23,25
(ongeveer € 32,14)
bestellenGesponsorde link
Pearson Education Limited:

Nvq/svq Level 2 Customer Service Candidate Handbook - nieuw boek

2011, ISBN: 9780435046897

* Written in line with the revised QCF Framework to offer authoritative coverage of the new 2010 NVQ/SVQ Customer Service standards. * Covers the mandatory, most B-category units, and mos… Meer...

  - MPN: , SKU 5969308 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
2
NVQ/SVQ Level 2 Customer Service Candidate Handbook - Patrick Sullivan
bestellen
bij hive.co.uk
£ 25,35
(ongeveer € 28,44)
bestellenGesponsorde link

Patrick Sullivan:

NVQ/SVQ Level 2 Customer Service Candidate Handbook - pocketboek

ISBN: 9780435046897

Brand new, full-colour Candidate Handbook with accompanying website to support the new Customer Service standards at Level 2.; Paperback \ Patrick Sullivan; Business,Finance and Law > Bus… Meer...

  - No. 9780435046897. Verzendingskosten:10671, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,69
(ongeveer € 2,40)
verzending: € 4,971
bestellenGesponsorde link
Bradley, S.:
Customer Service - pocketboek

2011

ISBN: 9780435046897

Heinemann, 2011. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings In good all round condition. Please n… Meer...

Verzendingskosten: EUR 4.97 Anybook.com
4
CUSTOMER SERVICE - Bradley, Sally
bestellen
bij AbeBooks.co.uk
£ 2,14
(ongeveer € 2,49)
verzending: € 2,801
bestellenGesponsorde link
Bradley, Sally:
CUSTOMER SERVICE - pocketboek

ISBN: 0435046896

[EAN: 9780435046897], Used, [SC: 2.8], BRADLEY SALLY CUSTOMER SERVICE, A readable copy of the book which may include some defects such as highlighting and notes. Cover and pages may be cr… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.80 WorldofBooks, Goring-By-Sea, WS, United Kingdom [51947087] [Rating: 5 (of 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,86
(ongeveer € 2,55)
verzending: € 3,351
bestellenGesponsorde link
Bradley, Sally:
CUSTOMER SERVICE - pocketboek

ISBN: 9780435046897

Paperback. Acceptable., 2.5

Verzendingskosten: EUR 3.35 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Nvq

New full colour handbook to support the new Level 2 Customer Service standards.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Nvq


EAN (ISBN-13): 9780435046897
ISBN (ISBN-10): 0435046896
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: HEINEMANN EDUC BOOKS
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-04-04T20:10:10+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-18T16:04:54+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780435046897

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-435-04689-6, 978-0-435-04689-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bradley, sally below
Titel van het boek: service


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780435451691 S/NVQ Level 2 Customer Service (NVQ Customer Service) (Bradley, Ms Sally)


< naar Archief...