- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,55, hoogste prijs: € 35,47, gemiddelde prijs: € 28,45
1
Restaurant Service Basics - Sondra J. Dahmer
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 32,12
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sondra J. Dahmer:

Restaurant Service Basics - nieuw boek

ISBN: 9780470370117

An excellent training tool for both hospitality programs and working restaurant managers, < i> Restaurant Service Basics, 2nd Edition< /i> considers the entire dining experience … Meer...

  - Ebook, Englisch, Neuware Verzendingskosten:Ab 20¤ Versandkostenfrei in Deutschland, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
Restaurant Service Basics - Sondra J. Dahmer
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 35,47
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Sondra J. Dahmer:

Restaurant Service Basics - nieuw boek

ISBN: 9780470370117

An excellent training tool for both hospitality programs and working restaurant managers, Restaurant Service Basics, 2nd Edition considers the entire dining experience in situations rangi… Meer...

  - Ebook, Englisch, Neuware Verzendingskosten:Ab 20¤ Versandkostenfrei in Deutschland, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
3
Restaurant Service Basics - 10-14.99
bestellen
bij ebooks.com
€ 10,55
bestellenGesponsorde link
10-14.99:
Restaurant Service Basics - nieuw boek

ISBN: 9780470370117

An excellent training tool for both hospitality programs and working restaurant managers, Restaurant Service Basics, 2nd Edition considers the entire dining experience in situations rangi… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Restaurant Service Basics - 25-49.99
bestellen
bij ebooks.com
€ 32,00
bestellenGesponsorde link
25-49.99:
Restaurant Service Basics - nieuw boek

ISBN: 9780470370117

An excellent training tool for both hospitality programs and working restaurant managers, Restaurant Service Basics, 2nd Edition considers the entire dining experience in situations rangi… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Restaurant Service Basics - Sondra J. Dahmer;  Kurt W. Kahl
bestellen
bij lehmanns.de
€ 32,12
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sondra J. Dahmer; Kurt W. Kahl:
Restaurant Service Basics - nieuw boek

2008, ISBN: 9780470370117

eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Wiley]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Restaurant Service Basics


EAN (ISBN-13): 9780470370117
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Wiley

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-11-14T07:26:09+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-02-15T22:03:02+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780470370117

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-0-470-37011-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dahmer


Gegevens van de uitgever

Auteur: Sondra J. Dahmer; Kurt W. Kahl
Titel: Restaurant Service Basics
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
122 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2008-08-27
Taal: Engels
103,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen; Hotel- und Gastronomieberufe, Bewirtung; Gastronomiebetrieb u. -management; Hospitality; Hotel- und Gaststättengewerbe; Hotelgewerbe, Gastronomie u. Touristik; Restaurant & Food Service Management; Gastronomiebetrieb u. -management; Dienstleistungsgewerbe, Gastgewerbe; BC

Preface. Chapter 1: The Server. Objectives. Service and Hospitality. Advantages of Being a Server. Qualifications for the Job. Personal Appearance on the Job. Your Role in the Restaurant Organization. Teamwork with Coworkers and Supervisors. Issues Regarding Restaurant Employment. Key Terms. Review. Projects. Case Problem. Chapter 2: Types of Establishments, Types of Service, andTable Settings. Objectives. Types of Establishments. Types of Table Service. Key Terms. Review. Projects. Case Problem. Chapter 3: Before the Guests Arrive. Objectives. Station Assignments. Reservations. Dining Room Preparation. Studying the Menu. Closing the Dining Room. Key Terms. Review. Projects. Case Problem. Chapter 4: Initiating the Service. Objectives. Seating Guests. Approaching the Guests. Taking Orders. Appropriate Topics of Conversation. Answering Questions. Making Suggestions and Increasing Sales. Timing the Meal. Placing Orders in the Kitchen. Picking up Orders from the Kitchen. Key Terms. Review. Projects. Case Problem. Chapter 5: Serving theMeal. Objectives. Serving Tables and Booths. Efficiency When Serving. Handling Unusual Circumstances. The Guest Check and Payment. Receiving the Tip. Key Terms. Review. Projects. Case Problem. Chapter 6: Safety, Sanitation, and EmergencyProcedures. Objectives. Safety: Preventing Accidents. Food Safety and Sanitation Responsibilities. Emergency Procedures. Key Terms. Review. Projects. Case Problem. Chapter 7: Handling Service Using Technology. Objectives. Computers in Restaurants. Components of a POS System. Taking Orders Using a POS System. Getting Orders to and from the Bar and Kitchen. Completing Each Transaction. Closing at the End of the Day. Advantages of a POS System. Advantages and Disadvantages of Handheld Order Terminals. Restaurant Reservations and Table Management. Advantages of Restaurant Reservation and Table ManagementSoftware. Guest Paging. Advantages of Guest Paging. Key Terms. Review. Projects. Case Problem. Chapter 8: Wine and Bar Service. Objectives. Significance of Serving Wine, Beer, and Liquor. The Concern about Serving Alcohol in Restaurants. Wine Service. Beer Service. Liquor Service. Nonalcoholic Drinks. Key Terms. Review. Projects. Case Problem. Resource A: Definitions of Key Terms from the Text. Resource B: Definitions ofMenu and Service Terms. Resource C: Recommended Resources for FurtherInformation. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2900470107859 Restaurant Service Basics (Sondra J. Dahmer)


< naar Archief...