- 5 resultaten
laagste prijs: € 17,23, hoogste prijs: € 20,42, gemiddelde prijs: € 19,52
1
Driving Results Through Social Networks - Robert L. Cross#Robert J. Thomas
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 24,00
(ongeveer € 20,42)
verzending: € 15,321
bestellenGesponsorde link
Robert L. Cross#Robert J. Thomas:

Driving Results Through Social Networks - nieuw boek

2008, ISBN: 9780470399576

Driving Results Through Social Networks shows executives and managers how to obtain substantial performance and innovation impact by better leveraging these traditionally invisible assets… Meer...

  - No. 33904200. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.32)
2
Driving Results Through Social Networks - Robert L. Cross; Robert J. Thomas
bestellen
bij lehmanns.de
€ 19,99
bestellenGesponsorde link

Robert L. Cross; Robert J. Thomas:

Driving Results Through Social Networks - eerste uitgave

2008, ISBN: 9780470399576

How Top Organizations Leverage Networks for Performance and Growth, eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, Driving Results Through Social Networks shows executives and managers how to … Meer...

Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten
3
Driving Results Through Social Networks : How Top Organizations Leverage Networks for Performance and Growth - Robert L. Cross
bestellen
bij hive.co.uk
£ 14,94
(ongeveer € 17,23)
bestellenGesponsorde link
Robert L. Cross:
Driving Results Through Social Networks : How Top Organizations Leverage Networks for Performance and Growth - nieuw boek

ISBN: 9780470399576

Driving Results Through Social Networks shows executives and managers how to obtain substantial performance and innovation impact by better leveraging these traditionally invisible assets… Meer...

No. 9780470399576. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
4
Driving Results Through Social Networks - Robert L. Cross#Robert J. Thomas
bestellen
bij Thalia.de
€ 19,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Robert L. Cross#Robert J. Thomas:
Driving Results Through Social Networks - nieuw boek

2008, ISBN: 9780470399576

Driving Results Through Social Networks shows executives and managers how to obtain substantial performance and innovation impact by better leveraging these traditionally invisible assets… Meer...

Nr. 33904200. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
5
Driving Results Through Social Networks - Robert L. Cross;  Robert J. Thomas
bestellen
bij lehmanns.de
€ 19,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Robert L. Cross; Robert J. Thomas:
Driving Results Through Social Networks - eerste uitgave

2008, ISBN: 9780470399576

How Top Organizations Leverage Networks for Performance and Growth, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Jossey-Bass]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Driving Results Through Social Networks


EAN (ISBN-13): 9780470399576
ISBN (ISBN-10): 0470399570
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: John Wiley & Sons
288 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-10-24T07:43:53+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-12T14:08:47+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780470399576

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-39957-0, 978-0-470-39957-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: robert thomas, cross
Titel van het boek: results, social networks, leverage, social performance


Gegevens van de uitgever

Auteur: Robert L. Cross; Robert J. Thomas
Titel: J-B US non-Franchise Leadership; Driving Results Through Social Networks - How Top Organizations Leverage Networks for Performance and Growth
Uitgeverij: Jossey-Bass; John Wiley & Sons
288 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2008-12-17
Taal: Engels
20,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Management; Management und Managementtechniken; Business & Management; Management / Leadership; Management f. Führungskräfte; Wirtschaft u. Management; Management f. Führungskräfte; BB

Preface. Acknowledgments. Introduction. Part One: Alignment. 1. Aligning Networks with Strategic Value Propositions. 2. Working Through Networks to Align Culture and Strategy. Part Two: Execution. 3. Managing Rapid Innovation Through Effective Networks. 4. Driving Financial Return Through Network Investments. 5. Delivering Results Through Process Networks. 6. Delivering Results Through Project-Based Networks. Part Three: Adaptation. 7. Driving Performance by Replicating High Performers'Networks. 8. Speeding Productivity in Newcomers and Avoiding KnowledgeDrain. 9. The Road Ahead: Emerging Opportunities for the NetworkPerspective. About the Authors. Notes. Index.

< naar Archief...