- 5 resultaten
laagste prijs: € 38,00, hoogste prijs: € 81,05, gemiddelde prijs: € 50,79
1
The Brain Audit - Sean D'Souza
bestellen
bij BookDepository.com
€ 38,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sean D'Souza:

The Brain Audit - pocketboek

ISBN: 9780473175047

Paperback, [PU: Psychotactics], How the Brain Goes Through Decision-Making: Do you often wonder what your customer is thinking? Don't leave the thought process to chance and let that cust… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
The Brain Audit - Sean D'Souza
bestellen
bij BookDepository.com
€ 38,69
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Sean D'Souza:

The Brain Audit - pocketboek

ISBN: 9780473175047

Paperback, [PU: Psychotactics], How the Brain Goes Through Decision-Making: Do you often wonder what your customer is thinking? Don't leave the thought process to chance and let that cust… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
The Brain Audit: Why Customers Buy (and Why They Don't) - D'Souza, Sean
bestellen
bij amazon.de
€ 38,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
D'Souza, Sean:
The Brain Audit: Why Customers Buy (and Why They Don't) - pocketboek

2009

ISBN: 9780473175047

Illustrator: D'Souza, Sean, Künstler: Forde, John, PSYCHOTACTICS, Taschenbuch, 180 Seiten, Publiziert: 2009-08-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white illustratio… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
The Brain Audit: Why Customers Buy (and Why They Don't) - D'Souza, Sean
bestellen
bij amazon.de
€ 81,05
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
D'Souza, Sean:
The Brain Audit: Why Customers Buy (and Why They Don't) - pocketboek

2009, ISBN: 9780473175047

Illustrator: D'Souza, Sean, Künstler: Forde, John, PSYCHOTACTICS, Taschenbuch, 180 Seiten, Publiziert: 2009-08-22T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Hersteller-Nr.: black & white illustratio… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) RedCable Business
5
The Brain Audit: Why Customers Buy (and Why They Don't) - Sean D'Souza
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 71,70
(ongeveer € 58,19)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sean D'Souza:
The Brain Audit: Why Customers Buy (and Why They Don't) - pocketboek

2009, ISBN: 0473175045

[EAN: 9780473175047], Used, good, [PU: Psychotactics], Ships with Tracking Number! INTERNATIONAL WORLDWIDE Shipping available. May not contain Access Codes or Supplements. May be ex-libra… Meer...

  - NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Books Express, Portsmouth, NH, U.S.A. [61727479] [Rating: 5 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Brain Audit: Why Customers Buy (and Why They Don't)

How the Brain Goes Through Decision-Making: Do you often wonder what your customer is thinking? Don't leave the thought process to chance and let that customer walk away. Your customers don't want to walk away. They want to buy from you. So how does the brain make decisions? And what causes it to get confused?The Brain Audit shows you how the customer takes decisions. And what you need to put in place, so that the customer feels happy to buy products or services from you. The Brain Audit isn't about persuasion or any mind tricks. Instead it shows you the information that your customers need in order to make a decision. It shows you how to present that information, and thereby enable the customer to intelligently go through a purchase sequence.The Brain Audit is designed to do the following: brain_audit_benefits1) Enable you to spot every one of the 'seven bags' that are required to make a decision2) Present those bags to the customer in the right sequence.3) Enable you to get the customer to buy without needing to use pressure tactics.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Brain Audit: Why Customers Buy (and Why They Don't)


EAN (ISBN-13): 9780473175047
ISBN (ISBN-10): 0473175045
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: PSYCHOTACTICS
180 Bladzijden
Gewicht: 0,240 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-07-22T14:44:59+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-03-29T18:06:29+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780473175047

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-473-17504-5, 978-0-473-17504-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sean
Titel van het boek: audit, why buy, the brain and


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780473213008 The Brain Audit: Why Customers Buy (And Why They Don't) Sean D'Souza Author (Sean D'Souza)


< naar Archief...