- 5 resultaten
laagste prijs: € 56,50, hoogste prijs: € 77,49, gemiddelde prijs: € 66,89
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 72,51
verzending: € 18,681
bestellenGesponsorde link
Fortner, Robert S.:

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication (Communication, Culture, and Religion) - pocketboek

2006, ISBN: 0742551954

[EAN: 9780742551954], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Book is in Used-Good condition. Pages and cover are clean and intact. Used items may not include sup… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 18.68 GF Books, Inc., Hawthorne, CA, U.S.A. [64674448] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 64,51
verzending: € 19,631
bestellenGesponsorde link

Fortner, Robert S.:

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication (Communication, Culture, and Religion) - pocketboek

2006, ISBN: 0742551954

[EAN: 9780742551954], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Very Good condition. Shows only minor signs of wear, and very minimal markings inside (if any).… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 19.63 Book Deals, Tucson, AZ, U.S.A. [85272957] [Rating: 5 (von 5)]
3
Communication Media and Identity - Robert S. Fortner
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 77,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Robert S. Fortner:
Communication Media and Identity - pocketboek

ISBN: 9780742551954

gebonden uitgave

*Communication Media and Identity* - A Christian Theory of Communication / Taschenbuch für 77.49 € / Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Geist & Wissen Medien > Bücher nein Taschenbuc… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
Communication, Media, and Identity - Robert S. Fortner
bestellen
bij lehmanns.de
€ 56,50
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Robert S. Fortner:
Communication, Media, and Identity - pocketboek

2006, ISBN: 9780742551954

A Christian Theory of Communication, Buch, Softcover, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Rowman & Littlefield Publishers, 2006

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 9.95)
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 63,42
verzending: € 12,771
bestellenGesponsorde link
Fortner, Robert S.:
Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication - pocketboek

2006, ISBN: 0742551954

[EAN: 9780742551954], Neubuch, [PU: Rowman & Littlefield Publishers 2006-11], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 12.77 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Communication Media and Identity

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication is the first comprehensive theoretical look at the nature of communication from a biblical Christian perspective. This groundbreaking new work discusses the implications of such a theory for interpersonal relations, use of media, and the development of digital culture in the wake of the computer. It also draws widely from the literature of the _secular_ world, critiquing perspectives where necessary and adopting perspectives that are in line with Christian anthropology, epistemology, and ontology. As the newest book in the Communication, Culture, and Religion Series, Robert Fortner's work illuminates the theological aspects of communication.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Communication Media and Identity


EAN (ISBN-13): 9780742551954
ISBN (ISBN-10): 0742551954
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Rowman & Littlefield Publishers
281 Bladzijden
Gewicht: 0,440 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-11T11:46:49+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-07T21:41:32+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780742551954

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7425-5195-4, 978-0-7425-5195-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: fortner
Titel van het boek: communication media identity christian theory communication, religion and media, doing identity, media now media communication, first look communication theory


< naar Archief...