- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,74, hoogste prijs: € 130,30, gemiddelde prijs: € 88,88
1
Effektive Werbung - 9780761922537 - Gerard J. Tellis
bestellen
bij ebay.de
€ 81,34
verzending: € 14,171
bestellenGesponsorde link
Gerard J. Tellis:

Effektive Werbung - 9780761922537 - pocketboek

ISBN: 9780761922537

ISBN-13: 9780761922537, 978-0761922537. It covers all aspects of advertising and its effect on sales, including sales elasticity, carryover effects, content effects, and effects of freque… Meer...

99.2, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Expressversand], GU12 *** Aldershot, [TO: Großbritannien, Antigua und Barbuda, Österreich, Belgien, Bulgarien, Republik Kroatien, Zypern, Tschechische Republik, Dänemark, Estland, Finnland, Frankreich, Deutschland, Griechenland, Ungarn, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg, Malta, Niederlande, Polen, Portugal, Rumänien, Slowakei, Slowenien, Spanien, Schweden, Australien, USA, Bahrain, Kanada, Brasilien, Japan, Neuseeland, China, Israel, Hongkong, Norwegen, Indonesien, Malaysia, Mexiko, Singapur, Südkorea, Schweiz, Taiwan, Thailand, Bangladesch, Belize, Bermuda, Bolivien, Barbados, Brunei Darussalam, Kaimaninseln, Dominica, Ecuador, Ägypten, Guernsey, Gibraltar, Guadeloupe, Grenada, Französisch-Guayana, Island, Jersey, Jordanien, Kambodscha, St. Kitts und Nevis, St. Lucia, Liechtenstein, Sri Lanka, Macau, Monaco, Malediven, Montserrat, Martinique, Nicaragua, Oman, Pakistan, Peru, Paraguay, Réunion, Turks- und Caicosinseln, Aruba, Saudi-Arabie. (EUR 14.17) books--etc
2
Effective Advertising - Gerard J. Tellis
bestellen
bij booklooker.de
€ 117,70
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Gerard J. Tellis:

Effective Advertising - pocketboek

2020, ISBN: 9780761922537

[ED: Taschenbuch], [PU: Sage Publications, Inc], Neuware - Understanding Effective Advertising: How, When, and Why Advertising Works reviews and summarizes an extensive body of research o… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchhandlung Hoffmann
3
Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works - Gerard J. Tellis
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 130,30
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gerard J. Tellis:
Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works - pocketboek

2003

ISBN: 0761922539

[EAN: 9780761922537], Neubuch, [PU: Sage Publications, Inc], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Understanding Effective Advertising: How, When, and Why Advert… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
4
Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works - Gerard J. Tellis
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 111,32
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gerard J. Tellis:
Effective Advertising : Understanding When, How, and Why Advertising Works - pocketboek

2003, ISBN: 0761922539

[EAN: 9780761922537], Neubuch, [PU: Inc Sage Publications], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Understanding Effective Advertising: How, When, and Why Adverti… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
5
Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works (Marketing for a New Century, 168) - Tellis, Gerard J.
bestellen
bij amazon.de
€ 3,74
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Tellis, Gerard J.:
Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works (Marketing for a New Century, 168) - pocketboek

2003, ISBN: 9780761922537

SAGE Publications, Inc, Taschenbuch, 216 Seiten, Publiziert: 2003-11-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrated, 0.62 kg, Verkaufsrang: 2629920, Recht, Kategorien, Büc… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Ammareal - Professional

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works (Marketing for a New Century, 168)

'Tellis has done a remarkable job. He has brought together an amazingly diverse literature. Unlike some other sources that claim to be able to measure the effects of advertising, Tellis's thoroughness and ability to understand and convey results of various experiments and statistical analyses helps the reader to separate the wheat from the chaff. Any student of advertising, whether new to the field or a seasoned veteran executive or researcher, should read this book' - Alan G. Sawyer, University of Florida Understanding Effective Advertising: How, When, and Why Ads Work reviews and summarizes an extensive body of research on advertising effectiveness. In particular, it summarizes what we know today on when, how, and why advertising works. The primary focus of the book is on the instantaneous and carryover effects of advertising on consumer choice, sales, and market share. In addition, the book reviews research on the rich variety of ad appeals, and suggests which appeals work, and when, how, and why they work.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works (Marketing for a New Century, 168)


EAN (ISBN-13): 9780761922537
ISBN (ISBN-10): 0761922539
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: SAGE Publications, Inc
216 Bladzijden
Gewicht: 0,295 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-03T20:28:34+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-08T11:57:06+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780761922537

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7619-2253-9, 978-0-7619-2253-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: gerard tellis, gerald may, joseph, gerard way
Titel van het boek: effective marketing, effective advertising understanding when how why advertising works, how and why works, cuando publicidad funciona, 168


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781452262710 Effective Advertising (Gerard J. Tellis)


< naar Archief...