- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,01, hoogste prijs: € 19,61, gemiddelde prijs: € 9,43
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,31
(ongeveer € 5,73)
verzending: € 13,611
bestellenGesponsorde link
Robert G. Picard:

The Economics and Financing of Media Companies (1) (Business, Economics, and Legal Studies) - pocketboek

ISBN: 9780823221752

Fordham University Press. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possi… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.61 Discover Books
2
The Economics and Financing of Media Companies (1) (Business, Economics, and Legal Studies) - Picard, Robert G.
bestellen
bij amazon.com
$ 3,99
(ongeveer € 3,63)
verzending: € 15,401
bestellenGesponsorde link

Picard, Robert G.:

The Economics and Financing of Media Companies (1) (Business, Economics, and Legal Studies) - eerste uitgave

2002, ISBN: 9780823221752

pocketboek

Fordham University Press, Paperback, Auflage: 1, 270 Seiten, Publiziert: 2002-05-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.39 kg, Verkaufsrang: 6836668, Economics, Business & Money, Subjects, … Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 15.40)
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 21,58
(ongeveer € 19,61)
verzending: € 5,451
bestellenGesponsorde link
Picard, Robert G:
The Economics and Financing of Media Companies - gebruikt boek

ISBN: 9780823221752

Fordham University Press. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Fordham University Press, 2.5

Verzendingskosten: EUR 5.45 Better World Books Ltd
4
The Economics and Financing of Media Companies (1) (Business, Economics, and Legal Studies) - Picard, Robert G.
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,01
verzending: € 5,781
bestellenGesponsorde link
Picard, Robert G.:
The Economics and Financing of Media Companies (1) (Business, Economics, and Legal Studies) - pocketboek

2002, ISBN: 082322175X

[EAN: 9780823221752], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Fordham University Press], 0, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.78 MusicMagpie, Stockport, United Kingdom [65730156] [Rating: 5 (von 5)]
5
The Economics And Financing Of Media Companies Business, Economics And Legal Studies, 1 - Robert G. Pic
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 15,15
verzending: € 11,001
bestellenGesponsorde link
Robert G. Pic:
The Economics And Financing Of Media Companies Business, Economics And Legal Studies, 1 - gebruikt boek

ISBN: 9780823221752

Livre, [PU: Fordham University Press]

2 Offers. Verzendingskosten:France. (EUR 11.00) Priceminister

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Economics and Financing of Media Companies (1) (Business, Economics, and Legal Studies)

The Economics and Financing of Media Companies is the first book to broadly apply business concepts and analyses to the understanding of the operations and activities of media firms and of the forces and issues affecting them.The book is a wide-ranging and general survey of the financial structures of various media companies, including their marketing and distribution systems. The author focuses on American companies but draws in European companies that own brands with which U.S. readers have familiarity. The author discusses product life cycles, as well as outside forces-such as the global and local economies, interest rates, trade barriers-that impact a company's financial health. This book draws upon current events and treats the most up-to-date information available, including a discussion of the AOL-Time Warner merger.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Economics and Financing of Media Companies (1) (Business, Economics, and Legal Studies)


EAN (ISBN-13): 9780823221752
ISBN (ISBN-10): 082322175X
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Fordham University Press
270 Bladzijden
Gewicht: 0,399 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-12T13:57:40+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-12T19:41:02+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780823221752

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8232-2175-X, 978-0-8232-2175-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: robert picard
Titel van het boek: financing financing, studies the business economics


< naar Archief...